اخبار روز

مجلس قانونی برای جمع آوری کارت سوخت نداشت!/اظهارات نماینده مجلس پیرامون آشفتگی وضعیت فعلی پمپ بنزین!/جزئیات

مالک شریعتی: در بودجه 1402 دولت را متعهد کردیم که کارت سوخت را به گونه ای مدیریت کند که مردم از کارت های شخصی خود برای سوخت استفاده کنند و این نکته را بیان کردیم و چیز دیگری نگفتیم.

یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس گفت: وضعیت فعلی پمپ بنزین ها مصداق آن چیزی است که ما دنبال کرده ایم و می گوییم قوانین باید آنقدر دقیق و شفاف باشد که دولت به نحو دیگری آن را اجرا نکند.

به گزارش پی ام آپ؛ ملک شریعتی در خصوص مشکلات اخیر پمپ بنزین ها گفت: وضعیت فعلی پمپ بنزین ها مصداق آن چیزی است که ما دنبال کرده ایم و می گوییم قوانین باید به گونه ای دقیق و شفاف تدوین شود که دولت به نحو دیگری آن را اجرا نکند.

وی تاکید کرد: در بودجه 1402 دولت را متعهد کردیم که کارت های سوخت را به گونه ای اداره کند که مردم از کارت های شخصی خود برای سوخت استفاده کنند و این نکته را بیان کردیم و چیز دیگری نگفتیم. با این کار، دولت بدترین روش مدیریت سوخت را انتخاب کرده است که اقدام به محدودسازی جایگاه‌های کارت‌های سوخت و لیتراژ بنزین کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اظهارات وزیر نفت در این زمینه و اذعان به اینکه وزارت نفت به وظایف مجلس در این زمینه عمل کرده است، گفت: مجلس هرگز نگفته است که کارت سوخت در پمپ بنزین ها بازخرید شود. مجلس فقط به این نکته اشاره کرد که وزارت نفت باید اطمینان حاصل کند که مردم در پمپ بنزین ها فقط از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: بنابراین اگر در تدوین قوانین متون قوی نداشته باشیم،این مسئله می‌تواند به نحوی اجرایی شود که هم مردم ضرر کرده و هم مجلس مقصر شناخته شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا