اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

با مجتبی شفیعی آشنا شوید! /بیوگرافی مجتبی شفیعی

با مجتبی شفیعی آشنا شوید. در ادامه بیوگرافی مجتبی شفیعی را بخوانید.

مجتبی شفیعی کیست؟ مجتبی شفیعی که در اینستاگرام کاملاً مشهور است و با زودنیوز به شهرت خود افزوده است. سپس مجتبی شفیعی را بشناسید.

به گزارش ورنداز:

مجتبی شفیعی کیست؟ مجتبی شفیعی که در اینستاگرام کاملاً مشهور است و با زودنیوز به شهرت خود افزوده است. سپس مجتبی شفیعی را بشناسید.

بیوگرافی مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی متولد ۷ مهر 1367 در اصفهان، گوینده است.

این هنرمند که فارغ التحصیل لیسانس مدیریت بازرگانی است، به عنوان گوینده رادیو، دوبله و بازیگری نیز فعالیت می کند که با رادیو سرنا و حالا زود نیوز به شهرت رسیده است.

بازیگری در تئاتر و تلویزیون

مجتبی شفیعی

او قبل از اجرای تئاتر، فعالیت خود را به طور جدی با تولید آیتم طنز در برنامه «اینجا ایران است» آغاز کرد و در این مسیر تنها نبود و خانم کیانی همکار و رفیق او بود. مجتبی اولین بار در 22 سالگی (سال 1389) وارد تلویزیون شد و در قسمتی از سریال قصه های تیبان به نام امانت دار بازی کرد. او در این نقش با مینا جعفرزاده همبازی شد.

قصه های تبیان

در سال 1389 (22 ساله) در قسمتی از «قصه های تبیان» بازی کرد که آن قسمت «امانت دار» نام داشت.

رادیو سرنا و زود نیوز

او به مدت سه سال در رادیو اینترنتی سرنا بسیار محبوب بود تا اینکه در سال 1397 با انتشار ویدیوهای زود نیوز بسیار محبوب شد.

هدف از زود نیوز

زود نیوز اثری متفاوت در کیفیت اخبار طنز است که در آن محتوایی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را با زبان طنز بیان می کنیم که اذهان عمومی را به درد می آورد.

هدف ما صرفاً آرامش و گسترش ذهن مخاطبانمان است.

ایده زود نیوز مجتبی شفیعی

بیوگرافی مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی در این باره می گوید: برنامه ای در رادیو داشتم به نام «اینجا ایران» که در برخی قسمت ها اخبار خنده دار داشت. ما سعی کردیم این ایده را تجسم کنیم. وقتی با آقای مهجوری آشنا شدیم شروع به کار کردیم، بازخوردهای خوبی گرفتیم، در گذشته 4 نفر بودیم، یکی از اعضای گروه رفت، الان من جواد مهجوری با 3 نفر کارمان را ادامه می دهیم، جواد مهجوری، من و منیر باقرپور که در واقع از ناشنوایان گزارش می داد. خانمی که این خبر را با من در میان گذاشت، رفت چون توقعاتش زیاد بود. در حال حاضر در مشهد در حال ساخت تیزر هستیم اما من یزدی و اصفهانی هستم.

ایشان می گوید:

بازیگران، ایده ها و موضوعات اخبار زودنیوز برگرفته از برنامه رادیویی (اینجا ایران است) در شبکه اجتماعی به صورت پادکست 4-7 دقیقه ای به اشتراک گذاشته شده است. زود خبر اثری متفاوت در ماهیت اخبار طنز بود که در آن با زبانی طنز به بیان محتوای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی درد مردم پرداختیم.

خبرنگار مجری

او چند سال پیش برای مدت کوتاهی به عنوان مجری خبرنگار برنامه فرمول 1 کار کرد تا اینکه اجراهای مختلفی را در کشورهای مختلف با تئاتر تجربه کرد.

ازدواج

مجتبی شفیعی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

درآمد

شفیعی در عین حال از حمایت نشدن کلیپ های تولیدی خبر می دهد و می گوید برای ما مهم است که هزینه تبلیغات در این ویدئوها به چند میلیون برسد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا