اخبار روز سینما

مت دیمون با همسرش درباره ایفای نقش اوپنهایمر مذاکره کرده است!

مت دیمون توضیح داد که چگونه زوج درمانی با همسرش لوسیانا باروسو به او کمک کرد تا نقش خود را در «اپنهایمر» بازی کند.

حتی مت دیمون و همسر 18 ساله‌اش می‌توانند از زوج درمانی بهره ببرند! در یک مصاحبه جدید، او اعتراف کرد که از طریق درمان بود که با همسرش لوسیانا باروسو درباره نقش خود در فیلم زندگینامه ای اوپنهایمر مذاکره کرد. او در یک میز گرد بازیگران در روز دوشنبه، 17 ژوئیه، به اینترتینمنت ویکلی گفت: برای اینکه تصمیم شخصی نگیرم، به طور گسترده با همسرم مذاکره کردم که مرخصی بگیرم.

مت، 52 ساله، قبلاً اعتراف کرده بود که گاهی اوقات فیلم‌ها بیشتر از مقدار برنامه‌ریزی شده طول می‌کشند و انتظارات احتمالی اعضای خانواده را به هم می‌ریزند. پدر چهار فرزند در جلوی دوربین گفت: “بدون نام بردن از هیچ فیلم خاصی … گاهی اوقات خود را در فیلمی می یابید که می دانید، شاید آن چیزی نباشد که انتظارش را داشتید، و هنوز در حال ایفای نقش در آن هستید.”  و به یاد می آورم که همسرم مرا سرزنش کرد زیرا من در افسردگی فرو رفته بودم.

او به نظر می رسد که با خانواده ای پرجمعیت و شاد حس خوبی گرفته است. این زوج قدیمی که تقریباً دو دهه پیش در سال 2005 پس از آشنایی در یک بار و قرار دو ساله با یکدیگر ازدواج کردند، اکنون چهار دختر زیبا دارند – الکسیا، 24، ایزابلا، 17، جیا، 14 و استلا، 12 ساله.

 

مائده امین الرعایا

مائده امین الرئیا هستم کارشناس محتوا و از جذابیت های یک روز و یا حتی یک ساعت در زندگی برای شما مینویسم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا