اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

متین ستوده برای پدر آزاده نامداری از جون و دل مایه گذاشت! /عکس

متین ستوده با انتشار استوری از مرگ پدر آزاده نامداری، اینستاگرامش را بروزرسانی کرد.

متین ستوده با انتشار مطلبی درباره درگذشت پدر آزاده نامداری، اینستاگرام خود را به روز کرد. متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون با علی زندی ازدواج کرد. متین ستوده با انتشار عکسی از ازدواج با علی زندی خبر داد. علی زندی همسر سابق متین ستوده رستورانی به نام تهران پاریس دارد که همیشه میزبان افراد مشهور و بازیگران است. او در سریال ها و فیلم های کمدی و جدی تلویزیونی بسیاری حضور داشته است. آخرین کار متین ستوده در سریال آهوی من مارال است.

متین ستوده برای پدر آزاده نامداری از جون و دل مایه گذاشت! /عکس

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت ماه 1364 بازیگر سینما و تلویزیون متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کرده است و فرزند سوم خانواده است و یک برادر بزرگتر به نام مانی و یک خواهر بزرگتر به نام مریم دارد و پدرش کارمند بازنشسته صداوسیما و مادرش معلم بازنشسته دبستان است.

متین مورد تمجید قرار گرفت

ورود متین ستوده به عرصه بازیگری

متین السادات ستود بازیگر سرشناس کشورمان یکی از بازیگرانی است که از کودکی و به واسطه پدرش پا به عرصه بازیگری گذاشت و اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود. اما این یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه متین ستوده دانست، دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است، از ورود او به تلویزیون در سنین پایین تا دور شدن از این عرصه و بازگشت دوباره او به بازیگری.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا