اخبار روز

متقاضیان وام بدون ضامن این فرصت ویژه را از دست ندهید

وام بدون ضامن | سقف اعتبار بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 1403 برای مشتریان واقعی به 400 میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قرض الحسنه، بر اساس مجوز بانک مرکزی، از این پس بانک قرض الحسنه مهر ایران مجاز است به مشتریان واقعی خود تا سقف 400 میلیون تومان وام پرداخت کند.

لازم به ذکر است که این تصمیم تنها شامل وام های پرداختی بانک های قرض الحسنه در کشور می شود.

افزایش وام بانک قرض الحسنه مهر ایران 400 میلیون تومان است در حالی که سال گذشته این سقف 300 میلیون تومان بود.

همچنین سقف اعتبار بانک قرض الحسنه مهر ایران 750 میلیون تومان برای اشخاص حقوقی با اولویت شرکت های کوچک و دانش بنیان دارد که در سال 1403 به 900 میلیون تومان افزایش یافت و شرکت های مختلف می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

لازم به ذکر است سقف اعتباری بانک قرض الحسنه افزایش یافت مهر ایران سایر شرایط دریافت وام از این بانک را تغییر نمی دهد و متقاضیان باید موارد مختلفی از جمله راه اندازی حساب میانگین و ارائه ضمانت نامه مناسب برای وام مورد درخواست را رعایت کنند.

وام فوری بالای 200 میلیون با اقساط 36 ماهه

مشتریان بانک ملت که دارای حساب اعتباری بوده و امکان ارائه ضامن رسمی مورد قبول بانک را دارند…

مشتریان بانک ملت که دارای حساب اعتباری و قابلیت ارائه ضامن رسمی مورد قبول بانک هستند و از اعتبار تجاری خوبی برخوردارند، می توانند در قالب طرح اسپانسر برای دریافت وام فوری 200 میلیون تومانی اقدام کنند.

علاوه بر شرایط فوق، عدم وجود بدهی معوق و چک های نقدی، عدم استفاده از وام کالایی و صدور این مبلغ در شعب بانک ملت از شروط قراردادی تکمیلی بهره مندی از این وام است. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود. نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت بین 12 تا 36 ماه متغیر است. با توجه به شرایط ذکر شده و مدت بازپرداخت این وام، مبلغ مربوطه مبلغ اقساط 7 میلیون و 741 و 1944 تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان و مبلغ کل وام و سود 278 میلیون و 709 هزار و 995 تومان است.

بانک ملت در 10 تیرماه 1359 از ادغام چندین گروه بانکی تأسیس شد و از آن زمان تاکنون خدمات متنوعی در زمینه سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات ریالی، طرح‌های وام و سپرده‌ها و خدمات ارزی به مشتریان خود ارائه می‌کند. به عنوان عرضه ارز.

این گروه تاکنون موفق به کسب بالاترین جایگاه در بین بانک‌های تجاری کشور، گواهی ISO 9001 از موسسه بین‌المللی مودی، رتبه اول بین بانک‌های دولتی در طرح ارزیابی عملکرد و تعیین کارایی بانک‌های دولتی در سال 1387 شده است. و غیره.

صندوق بازنشستگی کشوری به منظور تسریع در روند پرداخت وام در تلاش است با پیگیری مستمر و همکاری با نهادهای مرتبط، نسبت به افزایش مبلغ وام فوری و کاهش نرخ کارمزد آن اقدام کند.

در راستای حمایت از مستمری بگیران کشوری و تامین بخشی از نیازهای اولیه آنان، وام پایه 30 میلیون تومانی با شرایط جدید اعطا می شود. این وام با کارمزد سالانه 4 درصد و اقساط 36 ماهه به بازنشستگان ارائه می شود. این اقدامات برای بهبود معیشت این افراد و کاهش بار مالی بر دوش آنها انجام شد.

وام ضروری 30 میلیونی دیشب و امروز به حساب بیش از 32 هزار مستمری بگیر سراسر کشور واریز شد. این پیام مسرت بخش در حالی است که با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران از عصر دیروز بانک عامل برای واریز هفتمین دوره وام ها آغاز شده است.

گروهی از مستمری بگیران پایه ششم نیز طی روزهای گذشته وام 30 میلیونی خود را دریافت کردند.

از زمانی که ثبت نام برای دریافت این وام آغاز شد، با استقبال گسترده بازنشستگان کشوری مواجه شد. در مقاطع مختلف صدها هزار نفر از این بستگان برای دریافت وام حیاتی ثبت نام کرده اند.

صندوق بازنشستگی کشوری با پیگیری و تعامل مستمر با نهادهای ذیربط به دنبال افزایش مبلغ وام و کاهش نرخ کارمزد ضمن تسریع در روند پرداخت وام است.

در زیر به نکات مهمی در خصوص وام ضروری 30 میلیونی مستمری بگیران کشوری اشاره می کنیم:/اندیسه قرآن

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا