دانستنی ها

متاسفم، متاسفم.

دکتر متخصص پوست، خانم دکتر حاتیه پلین دمیرل بولوت، با اشاره به اینکه ۳ نفر هر نفر با پوست ر د ن خ خ خ خ خ خ خ خ ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ک حاتیه پ خ ب ن ن خ ن خ ن ن ن ن ح حاتیه سرطان پوست هستند، اظهار داشت که سرطان های پوست به سرعت می بندند و می بندند. مورد خال‌ها نیز هشداداد.

به گزارش ترکیه در این روزها پیشگیرانه باید انجام شود. ببخشید ببخشید برشمرد.

More information on this topic: “سرطان” به سرعت در حال افزایش در سراسر جهان است و شروع می شود و به اعماق نفوذ می کند و به تصاویر مخربی می شود و درازمدت حتی به مرگ می رسد. درست است، همین طور است. ”

مورد زیر است: درست است. در مواردی که مشخص می‌شود سرطان پوست دارند و در UVR بالایی قرار دارند، این خطر به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. قرار گرفتن در معرض نور خورشید عامل خطر در ایجاد سرطان پوست است. علاوه بر این، سن بالا، جنس مذکر، مو‌های قرمز و زرد، پوست روشن و رنگ چشم روشن عواملی هستند که می‌افزایند.

جدا طر مربوط به سرطان پوستند.

به غیر از قرار گرفتن در معرض نور خرس اسیت به نور را افزایش می‌دهند، خطر ابتلا به سرطان پوست را به دلیل افزاش گرفتن در معرض افزایش UVR می‌دهد.

من متاسفم این یک چیز خوب است.

اگر در صورت، بدن یا خال هایتان، یک نقطه کوچک به نام پاپول مشاهده کردید که به بزرگتر می‌شود، شکل آن تغییر می‌کند، ایجاد می‌کند، یا می‌کند، دردناک یا بدون درد باشد، یا اگر در خال قبلی «قانون ABCDE» وجود دارد. ” متاسفم متاسفم تغییر در شکل و غیر از رشد یا ندولاسیون (برجستگی) این چیز خوبی است.

متاسفم همین است، همین است، همین است. در صورت لزوم، با سیستم‌های ردیابی خال در مراکز پیشرفته، خال‌های ش همین، همین، همین. درست است.

اطلاعات بیشتر در مورد:

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، به ویژه در ساعات اوج د از ظهر) خودداری کنید.

در این مورد، SPF ۳۰ یا بالاتر به طور مرتب استفاده کنید.

متاسفم، متاسفم.

به طور مرتب خال‌های خود را بررسی کنید و در صورت مشاهده به پزشک مراجعه کنید.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا