اخبار ورزشی

عکس جالب توجهی که باشگاه پورتو از “مهدی طارمی” منتشر کرده است!/ ماجرای این عکس چیست؟

مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال ایران و پورتو با انتشار عکس جدیدی که باشگاه پورتو منتشر کرده خبرساز شد. عکس خاص و قابل توجه مهدی طارمی که به تازگی منتشر شده خبرساز شده است. مهدی طارمی با به ثمر رساندن 22 گل در این فصل عنوان مرد برتر لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد. مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران 4 سال برای کسب این جایزه تلاش کرد و هر سال یک قدم با این جایزه فاصله داشت اما در نهایت در این فصل موفق به کسب این جایزه شد.

مهدی طارمی، بهترین گلزن فصل گذشته ایران در لیگ برتر پرتغال، به چند تیم از کشورهای دیگر علاقه دارد اما به نظر می رسد حضور مهدی طارمی در مراسم معرفی پیراهن فصل آینده، پیامی برای ماندن او در پورتو باشد.

عکس جالب توجهی که باشگاه پورتو از "مهدی طارمی" منتشر کرده است!/ ماجرای این عکس چیست؟

باشگاه پورتو عکسی قابل توجه از مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیمش منتشر کرد.

باشگاه پورتو برای فصل آینده با پیراهن اسپانسر خود ادامه می دهد و قرارداد این شرکت پوشاک با این باشگاه پرتغالی تمدید شد.

این شرکت همچنین از تصویر مهدی طارمی به عنوان یکی از بازیکنان پورتو برای ارائه پیراهن فصل آینده استفاده کرد و باشگاه پورتو این تصویر را در توییتر خود بازنشر کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که مهدی طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و هنوز مشخص نیست در این تیم بماند یا خیر.

مهدی طارمی، آقای گل ایران در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال که مورد توجه تیم های دیگر کشورهای جهان است، به نظر می رسد حضور او در مراسم رونمایی از پیراهن فصل آینده، پیامی برای ماندن او در پورتو باشد.

مهدی طارمی

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا