اخبار روز سینما

ماجرای عجیب پدر آرات حسینی در اینستاگرام [+عکس]

ماجرای عجیب پدر آرات حسینی پس از تصمیم شما در تیم فرزندتان، آرات حسینی اخیراً جنجال زیادی به پا کرده است.

پایان همکاری آرات حسینی با سپاهان و اقدام پدر آرات حسینی او در استوری جدیدی که در اینستاگرام منتشر کرد بسیاری از دنبال کنندگانش را شوکه کرد. داستان و تصمیم جدید پدر آرات حسینی درباره پایان همکاری با تیم سپاهان جنجال زیادی به پا شد.

ماجرای عجیب پدر آرات حسینی

اقدام پدر آرات حسینی

آرات حسینی که در سال های اخیر به عنوان یک فوتبالیست اینستاگرامی که تکنیک جالبی دارد شناخته می شود، در روزهای پایانی سال به سپاهان پیوست و این باشگاه برای موفقیت این استعداد همکاری متقابل اعلام کرد.

اما حضور آرات در آکادمی لیورپول منجر به عقد قرارداد با این باشگاه نشد و زمانی که صحبت از حضور او در بارسلونا شد، خانواده حسینی به ایران بازگشتند. اتفاقی که پدر آرات دلیل ناسازگاری او با آب و هوای انگلیس و محدودیت های فیفا برای سفر به اسپانیا و حضور در آکادمی بارسلونا را عنوان کرد.

در ادامه ماجرا و تصمیم جدید پدر آرات حسینی را مشاهده می کنید:

ماجرای عجیب پدر آرات حسینی
ماجرای عجیب پدر آرات حسینی

پایان همکاری آرات حسینی با سپاهان

اما در اسفند ماه سال 1401 باشگاه سپاهان با انتشار عکسی از آرات حسینی به همراه محمدرضا ساکت اعلام کرد که این پسر نابغه ایرانی اکنون در آکادمی سپاهان مشغول به کار خواهد شد اما دیروز و تنها حدود دو ماه پس از این خبر. گذشته پدر آرات با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود از پایان این همکاری خبر داد.

وی در این باره گفت:

ما از ابتدا با سپاهان قرارداد نبستیم اما از آنجایی که سپاهان تبلیغ کرده بود و مطلبی را منتشر کرده بود، مجبور شدیم ماجرا را منتشر کنیم. به اصفهان رفتیم اما مسائلی که در ذهنم بود برآورده نشد، قرار بود سپاهان به ما خانه بدهد اما جایی که به ما دادند طوری بود که مادر آرات حتی نمی توانست آشپزی کند و ما حتی لباسشویی هم نداشتیم. . امکانات بعد از مدتی مربی دیگری آمد و ما را هم آزار داد و از طرفی روی تغذیه آرات حساس هستیم و غذای بیرونی به او نمی دهیم و امکانات لازم را هم نداشتیم.

وی در ادامه درباره جدایی از تیم سپاهان افزود:

قرار بود تصمیم خود را به باشگاه اعلام کنم و گفتند که یک روز جواب شما را خواهیم داد. اما هر بار قرار را به تعویق می انداختند و در نهایت یک طرفه این تصمیم را گرفتم. قرار بود چهارشنبه جوابم را بدهند اما گفتند پنج شنبه بیا و دوباره پنجشنبه گفتند درخواستت را بنویس و بعد از بازی سپاهان بیا. بعد از بازی به من گفتند درخواستت را بازنویسی کن و من هم گفتم برای تو خوب است و برای ما خوب است. بعد از اعلام این موضوع با من تماس نگرفتند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر پی ام آپلود رسانه نیست.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا