اخبار روز سینما

زهره حمیدی به سرطان مبتلا شد!

زهره حمیدی بازیگر پیشکسوت ایرانی در اینستاگرام اعلام کرد که به بیماری سرطان مبتلا شده‌است.

به گزارش ریمنیو به نقل از تسنیم: زهره حمیدی از آن دست بازیگران با سابقه ای است که تقریباً به یک اندازه در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. از جمله سریال هایی که این بازیگر در آن نقش آفرینی کرده است می توان به کارآگاه، بهشت ​​گمشده، مبارزه با سرنوشت، ماجراهای خانواده تمدن، نرگس، غریبه ای در جاده، گمشده، بابان عشق، نقش بر بهار، بررسی یک پرونده، عصر شورشی، تایلند اشاره کرد. فردا مثل کابوس شور پرواز موج و صخره عملیات 125 آخرین نفس نفس شیرین و لبه تیغ.

وی همچنین در فیلم هایی چون مرد و شارمین، پس کوچه شیمرون، شعبان، بدون اجازه، ورود آقایان ممنوع، چتر دو نفره، بوی کافور عطر یاس، تکیه بر باد، عصیان، شیطان جلوی دوربین رفته است. . چشم و عشق گمشده. اگر کارنامه هنری زهرا حمیدی را تحلیل کنیم، متوجه می شویم که او بازیگری پرکار است که در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

زهرا حمیدی این روزها به سرطان پانکراس مبتلا شده و در حال مبارزه با این بیماری است. این بازیگر پیشکسوت در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص جزئیات بیماری خود اظهار داشت: چند ماه است که درد دارم و به پزشکان زیادی مراجعه کردم که هر کدام به من گفتند آزمایش های خاصی روی معده و روده ام انجام دهند. اما هیچ کدام باعث نشد که درد از بین برود. تا اینکه به پزشک عمومی مراجعه کردم و بعد از بررسی آزمایشاتم متوجه شد که توده ای از سرطان لوزالمعده در وریدهای اصلی بدنم در جای حساسی وجود دارد که قابل عمل نیست.

وی افزود: پسرم از من خواست با نعیمه نظام دوست که برای سایر دوستان بازیگر تلاش کرده و پزشکان خوبی می شناسد، مشورت کنم. وقتی با خانم نظام دوست تماس گرفتم از اینکه تا الان چیزی به آنها نگفته بودم خیلی ناراحت بودند و سریع مرا به پزشک متخصص معرفی کردند و درمان رسما شروع شد. من الان سیکل اول شیمی درمانی رو کامل کردم و دردم قطع شد و امیدوارم بقیه مراحل خوب پیش بره.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه چرا در فضای مجازی بیماری خود را اعلام کرد، گفت: می خواستم با افرادی که از سرطان رنج می برند همدردی و تبادل نظر کنم. آنها به من کمک می کنند و من به آنها کمک می کنم. من 30 سال است که عاشق مردمم هستم و می خواهم تا زمانی که زنده ام بتوانم خدمت کنم. از طرفی می خواستم روی دعاهای زیبای مردم حساب کنم که می دانم به مبارزه با این بیماری کمک می کند.

حمیدی خاطرنشان کرد: هرگز ناامید نشده ام و خداوند در تمام مراحل زندگی ام که فراز و نشیب های زیادی داشته کمکم کرده است و می دانم با امید به خداوند متعال این راه را طی خواهم کرد. از طرفی مردم من را در خیابان می بینند و به من می گویند ما از دیدن فیلم های شما الهام می گیریم، با صدای شما آرام می گیریم. این هم امیدم را بیشتر می کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره حرفه بازیگری خود با اشاره به این نکته خاطرنشان کرد: پزشکان گفته اند فعلا نمی توانم زیاد کار کنم و باید 6 ماه تحت درمان به خصوص شیمی درمانی باشم و بعد تصمیم می گیرند. البته اگر قرار باشد در برنامه ای شرکت کنم با ماسک و بقیه پروتکل های درمانی حاضر می شوم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: همیشه دوست داشتم نقش هایی را تجربه کنم که نشان دهنده زندگی قدرتمند زنان ایرانی باشد. زنانی که استوار می مانند و با مشکلات فراوان در مسیر خود پیش می روند. اگر شرایط فراهم شود دوست دارم این نقش ها را تجربه کنم و در کارنامه هنری ام ثبت شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا