اخبار روز سینما

ماجرای دعوتن هادی چوپان به یک مسابقه بزرگ بین‌المللی

به ماجرای دعوتن هادی چوپان به یک مسابقه بزرگ بین‌المللی جنجالی شده است. در ادامه به 2023 می‌پردازیم.

به ماجرای حضور نداشتن هادی چوپان در پیتسبورگ پرو 2023 توجه زیادی را در فضای مجازی جلب کرده است. در ادامه به جزئیات نبودن هادی چوپان در پیتسبورگ پرو 2023 می‌پردازیم.

دعوتن هادی چوپان به یک مسابقه بزرگ بین‌المللی

مسابقات پیتسبورگ پرو 2023 از 12 و 13 می (22 و 23 اردیبهشت) در دسته‌های کلاسیک مردان، فیزیک مردان، بیکینی زنان فیگور زنان، زنان فیزیک و ولنس ولنس زنان برگزار خواهند شد.

در این مسابقات بدنسازان چون شان کلاریدا، سامسون داودا نیک واکر، درک لانسفورد، هانتر، بیگ رامی، رافائل براندو و کریس بامستد فیگورگیری افتخاری خواهند داشت. اما چراسازانی چون هادی چوپان و اندرو جکد در این مسابقات بدنی حضور ندارند؟

به نظر طبق معمول هادی چوپان با یک مشکل به نام ویزای آمریکا است و نمی‌تواند به این کشور سفر کند. چوپان برای در مستر المپیا نیز که مقامی را به دست آورد به قهرمان روادید کشور آمریکا را به دست بیاورد.

هادی چوپان

2023

هادی چوپان از 13 سالگی بدنسازی را کرده است و در سالهای گذشته موفق شده است به قله های جهانی این ورزش دست پیدا کند. هادی چوپان با سابقه‌ی تیم ملی ایران با این تیم افتخارآفرینی‌های بزرگ و چشمگیری داشته است. هادی هم چنان ساکن شیراز است و در حال حاضر یک باشگاه بدنسازی را در این شهر مدیگ.

او متولد چهارم مهرماه سال 1366 در سپیدان شیراز است. هادی در سالهای نوجوانی گچکار هست و کنار دست برادر بزرگترش حسن کار میکرد. برادری که همیشه استاد و مشوّق هادی در مسیر بدنسازی بوده است. هادی چوپان بچگی گوش هایش ضعیف بود، ولی ضعف هرگز مانع وی به هدف بزرگش در زندگی شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا