اخبار روز سینما

سریال بعدی کارگردان فیلم مست عشق در چه تاریخی منتشر می‌شود؟

فیلم مست عشق تولید مشترک ایران و ترکیه به کارگردانی «حسن فتحی»، این روزها در سینماها به نمایش درآمده است، اما فیلم جدید این کارگردان در چه تارخی اکران می‌شود؟

این فیلم که در طول ساخت و پس از آن حواشی زیادی را به همراه داشت، اثری تاریخی با داستانی عاشقانه است. «فتحی» که پس از ساخت سریال پرمخاطب شهرزاد به سراغ جیران رفته بود، با حواشی متعددی در این سریال روبرو شد. این حواشی تا جایی پیش رفت که کار به دادگاه کشید و پخش سریال در نیمه راه متوقف گردید. پس از طی مراحل شکایت درباره حق مالکیت ادبی، جیران سرانجام توانست به خط پایان پخش خود برسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اثر بعدی کارگردان فیلم مست عشق

«فتحی» از سال گذشته درگیر تولید سریالی به نام ازازیل است. این سریال با مضمونی اجتماعی و پلیسی اخیرا از ساترا مجوز تولید گرفت. ازازیل در ابتدا قرار بود توسط «ابوالحسن داوودی» کارگردانی شود، اما پس از انصراف او، «حمیدرضا قربانی» برای این کار در نظر گرفته شد. «فتحی» برای جلوگیری از تکرار حواشی جیران، رضایت «قربانی» را شرط اصلی خود برای پذیرش کارگردانی ازازیل قرار داد.

فیلم مست عشق

«پریناز ایزدیار» و «مریلا زارعی» از جمله بازیگران این سریال هستند. «ایزدیار» با بازی در «ازازیل» سومین همکاری خود را با «حسن فتحی» پس از شهرزاد و جیران تجربه خواهد کرد. ازازیل به نویسندگی «مسعود خاکباز» (نویسنده سریال دفتر یادداشت) و تهیه‌کنندگی «حسن خدادادی» (تهیه‌کننده سریال مهمونی) تولید می‌شود.

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) اعلام کرده است که اصلاحاتی برای ازازیل به تیم تولید ابلاغ شده است و این سریال برای دریافت مجوز انتشار از ساترا نیازمند اعمال این اصلاحات و ارائه نسخه اصلاح‌شده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید حسن فتحی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا