اخبار روز سینما

لیلی گلداستون به بازسازی فیلم The Wedding Banquet پیوست

لیلی گلادستون و «بوون یانگ» در بازسازی کمدی عاشقانه‌ای فیلم The Wedding Banquet در سال 1993، تحت کارگردانی «اندرو آن»، به ایفای نقش می‌پردازند.

«کلی ماری تران»، برنده جایزه «اسکار» «یو جونگ یون» و «جوآن چن» هم علاقه‌مند به بازیگری در فیلم ضیافت عروسی هستند. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از «جیمز شیموس» ساخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


لیلی گلداستون به بازسازی فیلم The Wedding Banquet پیوست

فیلمی که در ماه می در ونکوور فیلمبرداری خواهد شد، داستانی را روایت می‌کند که پس از رد کردن پیشنهاد ازدواج «کریس»، دوست پسر «مین»، اتفاق می‌افتد. «مین» موفق می‌شود «آنجلا»، بهترین دوست خود را متقاعد کند که به جای «کریس» همسر او شود.

لیلی گلداستون به بازسازی فیلم The Wedding Banquet پیوست

«لی»، در بیانیه‌ای روز پنجشنبه، گفت:

فیلم من در سال‌های گذشته برای نسل جدید الهام‌بخش خواهد بود تا آنها بتوانند نسخه‌ای جذاب و متفاوت را بازسازی کنند. من منتظرم ببینم که «اندرو» و بازیگران بی‌نظیرش چه چیزی می‌سازند.

«جردن هارت» مسئولیت تهیه کنندگی این اثر را بر عهده گرفته است. «اندرو کارپن»، «شیوانی راوات»، «کنت ساندرسون»، «جولی گلدشتاین»، «سام اینتیلی» و «دانیل بکرمن» تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند. همچنین «جنی جو» به‌عنوان کارگردان و بازیگر حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Wedding Banquet چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا