اخبار روز

معرفی بهترین گوشی های هوشمند اقتصادی زیر 15 میلیون تومان در بازار داخلی/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، با توجه به گستردگی اپلیکیشن های گوشی های هوشمند در زندگی، خرید گوشی هوشمند به یکی از نیازهای اساسی مردم تبدیل شده است. این مشکل باعث شده تا گوشی های هوشمند زیادی در بازه های قیمتی مختلف تولید شوند.

بسته به برند، مشخصات سخت افزاری و پردازشی، مشخصات نرم افزاری و کیفیت دوربین، می توانید گوشی های هوشمند مورد علاقه خود را در هر رنج قیمتی پیدا کنید. اگر قصد خرید گوشی تا سقف 15 میلیون تومان را دارید، در این مقاله با گوشی های هوشمند مناسبی که در این رنج قیمت تولید می شوند و در بازارهای داخلی نیز حضور دارند، آشنا می شوید.

راهنمای خرید گوشی تا 15 میلیون تومان

اگرچه شرکت‌های زیادی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کنند، اما چند شرکت در ایران اکثریت بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار گرفته‌اند. در بازه قیمتی 15 میلیون تومانی، اکثر گوشی های موجود در بازار داخلی از شرکت های مطرحی مانند سامسونگ، شیائومی و هواوی هستند. در زیر بهترین گوشی های هوشمند اقتصادی زیر 15 میلیون تومان را به شما معرفی می کنیم.

گوشی سامسونگ گلکسی ام 53

گوشی Samsung Galaxy M53 یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید با بودجه 15 میلیون تومانی تهیه کنید. وزن این گوشی 176 گرم است.

سامسونگ گلکسی M53 دارای صفحه نمایش 7.6 اینچی Super AMOLED Plus با نرخ رفرش 12 هرتز است.صفحه نمایش آن بسیار باکیفیت بوده و بدون شک یکی از نقاط قوت این گوشی هوشمند است.

شرکت سامسونگ از تراشه شش نانومتری Dimension 900 استفاده کرده است که در مقایسه با تراشه ای مانند Snapdragon 778 کمی ضعیف تر است، اما می تواند کارهای سبک و متوسط ​​را به راحتی انجام دهد. به همین ترتیب، سامسونگ گلکسی M53 دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

به گزارش اقتصاد 24، در بخش دوربین، سامسونگ گلکسی M53 شامل دوربین اصلی با سنسور 108 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو و عمق 2 مگاپیکسلی است. رشته. به همین ترتیب دوربین سلفی این گوشی هوشمند یک سنسور 32 مگاپیکسلی است.

سامسونگ گلکسی M53 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

این گوشی را می توانید با قیمت 14.9 میلیارد تومان در بازارهای داخلی تهیه کنید.

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو 4G

شیائومی گوشی های سری Redmi Note 12 Pro را در سه نسخه عرضه می کند. نسخه 4G، نسخه 5G و نسخه Pro Plus. ارزان ترین نسخه این گوشی هوشمند در محدوده قیمتی ما قرار دارد. گوشی Redmi Note 12 Pro 4G طراحی تخت و زیبایی دارد.

Redmi Note 12 Pro 4G دارای صفحه نمایش 67.6 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 395 و نرخ رفرش 120 هرتز است که از Dolby Vision نیز پشتیبانی می کند. بیش از 85 درصد از فضای جلویی را صفحه نمایش اشغال می کند و به همین دلیل حس خوبی را به شما القا می کند.

در بخش سخت افزار، شیائومی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 732 در گوشی هوشمند خود استفاده کرده است. تراشه ای که به خوبی با کارهای روزانه و متوسط ​​سنگین سازگار است. این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

چهار لنز دوربین در پشت Redmi Note 12 Pro 4G وجود دارد. لنز دوربین اصلی با سنسور 108 مگاپیکسلی، لنز دوربین فوق عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی و لنز دوربین ماکرو و عمق میدان با سنسور 2 مگاپیکسلی. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

Redmi Note 12 Pro 4G از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی، می تواند گوشی شما را در کمتر از 1 ساعت به طور کامل شارژ کند.

Huawei Nova 10 se

از دیگر گوشی های هوشمند ارزشمندی که می توانید با بودجه 15 میلیون تومانی خریداری کنید، می توان به هواوی Nova 10 se اشاره کرد.

هواوی Nova 10 se دارای پنل 67.6 اینچی OLED با نرخ رفرش 90 هرتز است.اگرچه صفحه نمایش به طور کلی کیفیت خوبی دارد، اما سایر رقبای این گوشی هوشمند اغلب از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کنند.

در بخش پردازنده هواوی نوا 10 از تراشه اسنپدراگون 680 استفاده می کند، یکی دیگر از نکات منفی این محصول هواوی همین موضوع است. زیرا سایر رقبای این گوشی از پردازنده بهتری برخوردار هستند. خود نوا 10 دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

در بخش دوربین، هواوی نوا 10 دارای سه دوربین در قاب پشتی خود است. دوربین اصلی با سنسور 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو با کیفیت. همچنین دوربین سلفی این گوشی هوشمند 16 مگاپیکسلی است.

هواوی Nova 10 SE از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند.

شیائومی PocoX5

اگر از طرفداران محصولات شیائومی باشید حتما نام گوشی های سری پوکو را از این کمپانی شنیده اید. گوشی هایی که از زمان عرضه توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد و طرفداران زیادی داشته باشد. سری جدید این گوشی ها یعنی Poco X5 یکی از گزینه های بسیار خوب در رنج قیمتی خود است و در لیست گوشی های پیشنهادی ما نیز قرار دارد.

پوکو ایکس 5 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است.صفحه نمایش کیفیت خوبی دارد و با این رنج قیمت مشکل خاصی ندارد.

در قسمت پردازنده پوکو ایکس 5 از تراشه اسنپدراگون 695 بهره می برد.پردازنده ای که قدرت خوبی دارد و به راحتی می توانید از آن برای انجام کارهای روزانه و متوسط ​​سنگین استفاده کنید. این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

در بخش دوربین، Poco X5 از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. به همین ترتیب دوربین سلفی این گوشی هوشمند یک سنسور 13 مگاپیکسلی است.

Poco X5 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

این گوشی هوشمند را می توانید با قیمت 14.5 میلیارد تومان در بازارهای داخلی تهیه کنید.

گوشی شیائومی 11 لایت NE 5G

آخرین گوشی ما در رنج 15 میلیون تومانی، گوشی شیائومی 11 لایت NE 5G است.

شیائومی 11 لایت NE یکی از زیباترین و راحت ترین گوشی های موجود در بازار است و وزن آن 158 گرم و ضخامت آن تنها حدود 6.8 میلی متر است.

این گوشی هوشمند دارای پنل 55.6 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 402 و نرخ تجدید 90 هرتز است.

در بخش پردازنده، شیائومی 11 لایت NE از تراشه اسنپدراگون G778 استفاده می کند و قدرت خوبی دارد. این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

در بخش دوربین، Xiaomi 11 Lite NE از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. همچنین دوربین سلفی این گوشی یک سنسور 20 مگاپیکسلی است. دوربین شیائومی 11 لایت عملکرد بسیار خوبی دارد و با آن می توان عکس های جذابی گرفت.

شیائومی 11 لایت NE از باتری 4250 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

شیائومی 11 لایت NE را می توانید با قیمتی در حدود 14 میلیون تومان در بازارهای داخلی تهیه کنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا