اخبار روز

لحظه دقیق واریز سود مرحله سوم سهام اعلام شد


به گزارش مانیبان به نقل از بازتاب آنلاین، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: سازمان بورس اصرار دارد مابقی سود سرمایه را دریافت کند تا این سود به سهامداران پرداخت شود.

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار درباره شرکت هایی که سود سرمایه خود را پرداخت نکرده اند، گفت: مهلت قانونی این شرکت ها به پایان رسیده و هشت ماه قانونی از پایان سال 1402 گذشته است، آیا پرداخت کردند. عدالت یا نه؟ طبق آخرین اطلاعات، خیر.

وی افزود: شرکت هایی که سود سهام را پرداخت نکرده اند همچنان از کارفرمایان خود دعوی دارند، تا جایی که ما می دانیم آنها نتوانستند این دعاوی را وصول کنند بنابراین سود سهام را پرداخت نکردند اما زمانی که پرداخت آن اعلام شد. خرداد برای مرحله سوم، سود سهام حفظ می شود.

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: در صورت عدم واریز سود سهام این شرکت ها، سازمان بورس به طور قطع اقدامات مربوطه را بر اساس ضوابط، مقررات، وظایف و اختیاراتی که سهامداران برای واریز این سود دارند، انجام خواهد داد.

سود سهامی که اخیرا رئیس سازمان بورس درباره واریز فاز سوم گفته بود: امیدواریم خرداد برای وصول سود و پرداخت مابقی سود البته باید زمان دقیق آن توسط شورای عالی بورس تعیین شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا