اخبار روز سینما

لباس عروس ساده و جذاب ازگی مولا (آپارتمان صفیه د بسینهان)

دیروز عروسی ازگی مولا و مصطفی برگزار شد. این زوج که مدت زیادی با هم رابطه داشتند بالاخره با هم ازدواج کردند. عکس بعدی لباس عروس ازگی مولا نگاه کن

ازگی مولا یکی از بهترین بازیگران ترکیه و متولد 1983 است. دوستی نزدیک ازگی و انیس آریکان (بازیگر نقش مظفر در سریال دختر پشت پنجره) در بین طرفداران مشهور است. مخاطبان شبکه های اجتماعی به پست های جالب این دوستان هنرمند علاقه مند هستند.

آزاگی چند سالی است که با مصطفی آکساکالی رابطه دارد. این زوج سرانجام در اردیبهشت 1402 با هم ازدواج کردند.انیس با انتشار پستی طنز نوشت:

آیا فکر می کنید اگر تمام سفید بپوشم نور عروس را از بین می برم؟

اولین تصویری که در این صفحه خواهید دید، گریم ازگی مولا برای جدیدترین فیلمش است که به زودی اکران می شود. اما در ادامه عکس عروسی ازگی مولا را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:

سکوت دمت اوزدمیر و اوزان کوچ هنگام خروج از دادگاه خانواده

جنجال هانده ارچل و دوست پسرش در تعطیلات

لباس عروس ازگی مولا

عکس لباس عروس و آرایش ازگی مولا

عکس لباس عروس و آرایش ازگی مولا که در اینستاگرام این بازیگر منتشر شده است، گریم ساده و لباسی جذاب را نشان می دهد. ازگی از آن دسته خانم هایی است که همیشه ظاهری ساده دارد و این سادگی در عروسی اش خودنمایی می کند. او که برای ایفای نقش صفیه در سریال آپارتمان اول فروردین مجبور به کوتاهی موهایش شده بود در مراسم عروسی نیز با موهای کوتاه دیده می شود.

بیوگرافی ازگی مولا

بیوگرافی ازگی مولا
بیوگرافی آزاگی مولا لباس عروس آزاگی مولا

مرجان ازگی مولا (به ترکی: Mercan Ezgi Mola؛ زادهٔ ۲۹ مارس ۱۹۸۳) یک هنرپیشه اهل ترکیه است. از سال 1377 شروع به کار کرده است. از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی که در آنها ایفای نقش داشته است می توان به بستگان پدربزرگ اشاره کرد. همچنین در سال 2020 در سریال آپارتمان بیگناهان در نقش صفیه بازی کرد.

حواشی شکایت ازگی مولا

گلایه از آزاگی مولا
گلایه از آزاگی مولا

در آگوست 2020، مولا از یک سرباز ترک به نام موسی اورهان انتقاد کرد که با وجود متهم شدن به تجاوز جنسی در سرت از زندان آزاد شد و قربانی او، ایپک ار، در بیمارستان درگذشت. در ژوئن 2021، هم وکیل اورهان و هم دادستانی از مولا به دلیل «توهین با پیام صوتی، متنی و تصویری» شکایت کردند و خواستار مجازات حبس تا 2 سال و 4 ماه شدند.

از دیگر چهره های معروفی که به اورهان اعتراض کردند و از سوی این فرد نیز مورد شکایت قرار گرفتند عبارتند از: فرح زینب عبدالله، هزل کایا و ملک موسو.

بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا