اخبار روز

قیمت گوشی های سامسونگ امروز چقدر است؟ / لیست قیمت

به گفته خود سامسونگ، این دو خط تولید دقیقاً یک کلاس پایین تر از گوشی های پرچمدار هستند. M از کلمه “Millennials” به معنای “هزار سال” گرفته شده است و A در واقع جایگزین سری قدیمی J شده است.

این شرکت در ساخت هر سری دو سیاست متفاوت را دنبال می کند. مقایسه سری MVA نشان می دهد که این برند از خط M باتری های بزرگتر و با کیفیت تری ارائه می کند و از نظر فنی آنها را تقویت می کند تا هم عمر باتری بیشتر شود و هم مصرف باتری بهینه شود. با این حال او به ظاهر این مدل ها توجهی نمی کند، بلکه زمان و هزینه بیشتری را برای توسعه و ساخت یک مدل سرمایه گذاری می کند و گزینه های بیشتری را برای این سری در نظر می گیرد.

سامسونگ در خط تولید خود به تولید صفحه نمایش های باکیفیت و زیبا و همچنین دوربین های قدرتمند اهمیت ویژه ای می دهد و حتی در مدل های جدید خود از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می کند.

این ویژگی ها را باید اولین تفاوت سری M با سری سامسونگ دانست. اگر تصمیم جدی برای خرید یک گوشی از “خط تولید” گرفته اید، قطعا باید این موضوع را با جزئیات بیشتر و عمیق تر مطالعه کنید. پس پیشنهاد می کنیم مقاله گوشی های سری A سامسونگ را با دقت مطالعه کنید.

تصویر سه بعدی
یکی دیگر از تفاوت های سری m سامسونگ با سری تفاوت در متریال ساخت آن است و از آنجایی که هر دو از خطوط اقتصادی هستند، تعجبی ندارد که ساختار پلاستیکی داشته باشند، در عوض سامسونگ از مواد پلاستیکی با کیفیت بالاتری در قاب استفاده کرده و حتی سعی کرده طراحی، رنگ و جلوه های خاصی را به پشت گوشی اضافه کند.

با این حال به شما توصیه می کنیم برای محافظت بیشتر نه تنها برای «Line-M» بلکه برای «Line-A» از قاب پشتی یا قاب گوشی استفاده کنید و مطمئن باشید که قبل از خرید هر یک از سری های ذکر شده، باید تمام قسمت های گوشی را بررسی کنید. اگر هدف شما خرید گوشی از M است، در مقاله بهترین گوشی های سری M سامسونگ را با نقاط قوت و ضعف آنها لیست کرده ایم.

نگاهی به تاریخچه سری گلکسی M سامسونگ
خط M قدمت زیادی ندارد اما به دلیل ویژگی های بسیار منحصر به فرد و رقابتی خود مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و اولین مدل های این خط در فوریه 2019 به بازار آمد. از همان ابتدا و با عرضه اولین مدل ها، این خط تولید سیاست خود را در استفاده از باتری های قدرتمند به همه نشان داد، در حالی که مدل های اولیه A مانند Samsung a50 از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کردند.

اکنون در سال 2023 هستیم و قطعاً خط تولید “M” با تغییرات بیشتری همراه خواهد بود که به بررسی آنها ادامه خواهیم داد تا گامی مفید برای انتخاب بهتر شما برداریم. همچنین در صفحه مقایسه گوشی های سامسونگ تمامی مدل ها را گردآوری کرده ایم تا بهتر متوجه تفاوت مدل ها شوید.

در توضیحات سری M به تفاوت قیمت و البته ویژگی های متفاوت این خط تولید می پردازیم. سخت افزار قوی، باتری بزرگ و در برخی مدل ها کیفیت دوربین مشخصه این سری از سامسونگ است که در سال های اخیر مدل های مختلفی را وارد بازار کرده است.

اگرچه «Line M» به طور کلی در رده گوشی های میان رده و ارزان قیمت قرار می گیرد، اما همچنان می توان مدل اقتصادی تری را در بین مدل های مختلف یافت. در صفحه اختصاصی می توانید قیمت گوشی های سامسونگ این خط را مشاهده و با مدل های دیگر برندهای دیگر مقایسه کنید.

در مقایسه گوشی های سری A و M سامسونگ از نظر سخت افزاری باید گفت که هر دو عملکرد قابل قبولی دارند. سامسونگ اخیراً محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده است و جالب است که هنگام بررسی این مدل‌های جدید نمی‌توان گفت که گوشی‌های سری M یا A بهتر هستند، زیرا این محصولات مشابه سایر مدل‌های خط تولید خود هستند.

نگاهی به تاریخچه سری گلکسی سامسونگ
در این قسمت از مقایسه گوشی که تنها به تفاوت گوشی های سری a و m سامسونگ نگاه می کنیم، بد نیست در مورد تاریخچه خط تولید صحبت کنیم. به گفته شرکت A، این سری محبوب و محبوب سامسونگ به سال 2014 برمی گردد و خود جایگزینی برای سری گلکسی J بود.

اگرچه سامسونگ این دو را منحصرا برای تولید گوشی های میان رده خود در نظر گرفته است. اما انصافاً ما شاهد مدل هایی در این خطوط تولید هستیم که هیچ چیزی در پرچمداران کم ندارد.

حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اخیرا در میان رده های خط تولید استفاده شده است، اما این سری طیف وسیعی از سلیقه ها را نیز پوشش می دهد و از گوشی های هوشمند ساده گرفته تا مدل هایی با تجهیزات پرچمدار تولید می کند.

حتی در زمان ساخت گوشی های گران تر، خط تولید از ویژگی های زیادی استفاده می کند و در این نوع گوشی ها شاهد نمایشگر LCD هستیم. دی و حسگر اثر انگشت هم داریم…

تفاوت سری M و A سامسونگ در حسگر اثر انگشت!
اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید که آیا سری a یا m سامسونگ بهتر است، در این صورت صحبت از تفاوت نسبتاً زیاد در طراحی، یعنی محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت است. اگر به مدل‌هایی که از خط M بیرون آمده‌اند نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که اسکنر اثر انگشت معمولاً در پشت قرار می‌گیرد یا با دکمه پاور نصب می‌شود، در حالی که برخی از مدل‌های «تولیدی» از حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش استفاده می‌کنند که بیشتر در گوشی‌های پرچمدار دیده می‌شود.

این ویژگی معمولاً مختص گوشی های پرچمدار است، اما سامسونگ در مدل های رده بالا نیز از آن استفاده می کند، اگرچه کاربران گزارش داده اند که این سنسور در هنگام استفاده از شیشه یا محافظ صفحه نمایش کمی کند می شود.

تفاوت گوشی های سری M و A سامسونگ از نظر طراحی
کره ای ها توجه چندانی به تغییرات طراحی در طبقه متوسط ​​ندارند و مدت هاست از همین طرح استفاده می کنند. مثلا؛ تولیدات اولیه خط تولید به قدری شبیه بودند که حتی با کنار هم قرار دادن برخی از مدل ها نمی توانستید تفاوت را تشخیص دهید.

جدا از آن؛ سامسونگ حتی سعی می کند از مواد پلاستیکی با کیفیت بالاتر استفاده کند، بنابراین تمام مدل های موجود در خط تولید از پلی کربنات مقاوم اما سبک وزن ساخته شده و گوشی ها روانه بازار خواهند شد.

در کل اگر بخواهیم بگوییم گوشی های سری A یا M از نظر طراحی بهتر هستند باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی های سری M وزن زیادی دارند و معمولا ضخیم تر هستند در حالی که وزن کم باتری گوشی های A باعث سبک تر و راحت تر شدن گوشی های موبایل می شود.

تفاوت سری M و A سامسونگ از نظر امکانات
تفاوت بین سری A و M سامسونگ در ویژگی ها نیز احساس می شود و ویژگی های خط A بزرگتر از سری M است. توضیح تفاوت بین سری m سامسونگ و a در این بخش ما را به برتری نسبی Line-i در زمینه نمایشگر همیشه روشن، ضبط صفحه نمایش و پوشه امن می رساند.

اینجاست که به این سوال می رسیم که آیا سری A سامسونگ از نظر نرم افزاری بهتر است یا بهتر؟

از نظر نرم‌افزاری، با مقایسه گوشی‌های سامسونگ m و سری و پاسخ به این سوال، در بخش نرم‌افزار متوجه می‌شویم که خط تولید به‌روزرسانی‌های بیشتری نسبت به همتای خود دریافت می‌کند، با این حال محصولات جدید M ویژگی‌های خوبی دارند زیرا اکنون در بازارهای گسترده‌تری در دسترس هستند.

تفاوت سری M و A سامسونگ از نظر سخت افزاری
برای پاسخ به این سوال که آیا سری A بهتر است یا M، به بخش مهم دیگری یعنی سخت افزار می رسیم. برای یافتن پاسخ دقیق، باید تک تک گوشی ها را بررسی کنیم. اما در یک جمع بندی کلی بر اساس تحقیقات انجام شده باید به نمایندگانم قدرت برتری در این زمینه بدهیم چرا که دوام و کیفیت گوشی های این سری از مدل های E بالاتر است. حتما دوباره چک کنید

تفاوت سری A و M سامسونگ از نظر دوربین
در قسمت دوربین باز هم شاهد این سوال از سوی کاربران هستیم که آیا سری M بهتر است یا این دو سری از نظر دوربین تفاوت هایی با هم دارند؟ به عنوان مثال، یک ویژگی مهم به نام تصویر نوری (OIS) وجود دارد که خروجی ویدیو را فعال می کند. با کیفیت بسیار بالا، روان و بدون لرزش خواهد بود.

این قابلیتی است که سامسونگ در یک خط تولید از آن استفاده کرده است اما در هیچ خط تولید دیگری یافت نمی شود. حالت Video Pro جنبه دیگری است که E-Phone ها را از خطوط دیگر متمایز می کند. البته این قابلیت در برخی از گوشی های خط تولید من نیز وجود دارد.

تفاوت گوشی های سری A سامسونگ و سری M از نظر بلندگو
بسیاری از کاربران تعجب می کنند که آیا سری A سامسونگ یا سری M از نظر کیفیت صدا بهتر است؟ اگر به دنبال پاسخی برای این سوال هستید بهتر است به تفاوت اسپیکرها نگاهی بیندازید که ویژگی مهم بلندگوهای استریو در تولید گوشی های Line-E گنجانده شده است اما در مدل های M وجود ندارد و اسپیکرهای این مدل معمولا مونو هستند. Dolby Atmos یکی دیگر از ویژگی های متمایز کننده گوشی ها در اسپیکر است. البته این ویژگی در برخی از گوشی های خط تولید Am نیز دیده می شود.

باتری سامسونگ بهتر است: سری A یا سری M؟
سومین تفاوت عمده بین سری A و M سامسونگ باتری است. همانطور که گفته شد، باتری ها در تولید معمولی هستند، در حالی که مدل های M حتی به استفاده از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی روی آورده اند و اکثر مدل ها تاکنون باتری 6000 میلی آمپر ساعتی داشته اند.

در بازار موبایل، سامسونگ گلکسی ام 13 با ظرفیت 4.64 گیگابایت، 5 میلیون و 190 هزار تومان قیمت دارد، در حالی که قیمت گلکسی A54 سامسونگ با ظرفیت 8.256 گیگابایت، 14 میلیون و 780 هزار تومان است.

قیمت گوشی های سامسونگ

مدل ظرفیت قیمت / تومان
Samsung Galaxy M13 4.64 گیگابایت ۵,۱۹۰,۰۰۰
Samsung Galaxy M33 8.128 گیگابایت ۸,۴۵۹,۰۰۰
Samsung Galaxy M33 6128 گیگابایت ۷,۸۵۹,۰۰۰
Samsung Galaxy M13 6128 گیگابایت ۶,۸۰۰,۰۰۰
سامسونگ گلکسی A14 4.64 گیگابایت ۴,۹۶۸,۰۰۰
Samsung Galaxy A54 8256 گیگابایت ۱۴,۷۸۰,۰۰۰
سامسونگ گلکسی A24 6128 گیگابایت ۷,۴۸۷,۰۰۰

به خواندن ادامه دهید:

۲۲۰

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا