اخبار روز سینما

قیمت لباس‌ جدید هانده ارچل جنجال به پا کرد

هانده ارچل بازیگر محبوب و مشهور ترک، در استوری جدید اینستاگرامش تصویری را به اشتراک گذاشت که در آن با استایلی ساده و در عین حال خاص و متفاوت ظاهر شده بود.

«ارچل» در این تصویر پیراهن بلند مشکی رنگی به تن داشت که یقه‌ی آن به شکل اشکی برش خورده و پشتش با بندهایی متصل شده بود. او روی این پیراهن، کاپشن چرم کراپ و مشکی رنگی را پوشید که ترکیب آن با پیراهن، زیبایی خاصی را به تیپ او داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


قیمت فضایی لباس‌ جدید هانده ارچل

«ارچل» در این استوری هیچ متنی را به اشتراک نگذاشته بود، اما استایل او مورد توجه بسیاری از فالوورهایش قرار گرفت و بسیاری از آنها در کامنت‌ها از او تعریف و تمجید کردند.

هانده ارچل
استایل گران قیمت هانده ارچل

همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، برند لباس‌های «ارچل» سنت لوران (Saint Laurent) است. قیمت پیراهن مشکی رنگ ارچل 210.680 لیر ترکیه (معادل حدود 12.700 یورو) و قیمت کاپشن چرم کراپ او 19.000 لیر ترکیه (معادل حدود 1150 یورو) است.

«ارچل» به عنوان یکی از سلبریتی‌های مشهور ترکیه، به خاطر استایل شیک و خاصش شناخته شده است. او در بسیاری از مراسم و رویدادها با لباس‌های برندهای معروف و گران قیمت ظاهر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استایل گران قیمت «ارچل» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا