اخبار روز

قهرمانی پرسپولیس در دستان شمسآذر; فینال لیگ در قزوین

پایان رفت پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که سرنوشت این تیم در لیگ برتر به دست شمسآذر قزوین است و بازی سرنوشت ساز این دو تیم در هفته آخر فینال خواهد بود.

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است: قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در دستان شمس است. آذر و این بازی سرنوشت تیم پرسپولیس را برای قهرمانی رقم خواهد زد.»

پایسا رفت در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: استقلال خوزستان در نیمه اول بازی بسیار منطقی انجام داد و پرسپولیس در نیمه اول یک گل بسیار ضعیف به ثمر رساند. در واقع بازی یک طرفه بود و به صلاحدید بازیکنان و کادر فنی استقلال بود. در نیمه دوم این تیم احساس کرد که بازی تمام شده است و تا حدودی و پس از اخراج بازی را ترک کردند یکی این تیم از شیرازی های خود جدا شد و پرسپولیس توانست در 90 دقیقه یک بازگشت داشته باشد و به لطف تعویض های خوب این بازی را پیروز شود. در واقع در این بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشتیم.

وی به بازی سخت پرسپولیس مقابل شمس اشاره کرد آذر اضافه: یکی یکی از سخت ترین بازی های پرسپولیس بازی با شمس است آذر این است که تیم جوان، قوی و فوق العاده تهاجمی و خطرناک است و در همه بازی ها گل زده است. تمام هدف شمس آذر هدف شکست پرسپولیس و کسب 3 امتیاز بازی است. فریب ها آذر بعد از تراکتور یکی یکی از بهترین تیم های شهر تا به امروز بوده و مثل استقلال خوزستان نیست که پرسپولیس بتواند مقابل این تیم برگردد. پرسپولیس اگر بخواهد در نیمه اول مثل استقلال خوزستان مقابل این تیم بازی کند قطعا قهرمانی را از دست خواهد داد. او باید با تمرکز و منطق همتراز با این تیم بازی کند.

بازیکن سابق پرسپولیس تاکید کرد: قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر در دستان شمس است. آذر و این بازی سرنوشت تیم پرسپولیس را برای قهرمانی رقم خواهد زد. در واقع این بازی برای پرسپولیس فینال است و قطعا نباید 3 امتیاز را از دست بدهد. سخت ترین بازی پرسپولیس در 2 بازی باقی مانده همین بازی است.

رفت در پایان گفت: پرسپولیس مقابل شمس آذر او باید صبورانه بازی کند و بی پروا حمله نکند. شمس حالا یک امتیاز از استقلال جلوتر است و برای حفظ برتری خود باید منطقی بازی کند آذر خطرناک است و تلاش بازیکنان، کادر فنی و هواداران پرسپولیس در گرو این بازی یک سال است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا