اخبار ورزشی

اتفاق عجیبی که قبل از دربی در رختکن استقلال رخ داد!

– تغییر مدیریت و مشکلات جدی مالی فصل جاری باعث شد تا مربیان و بازیکنان استقلال از این موضوع گلایه داشته باشند و در هفته های اخیر بارها این موضوع را یکی از دلایل اصلی قهرمان نشدن این تیم عنوان کردند. اما با دیروز، مدیران استقلال بخشی از مبلغ قرارداد را به حساب او واریز کردند تا کاتالان ها با روحیه بهتری به دربی حاضر شوند.

مدیریت باشگاه استقلال که برای تسویه حساب با طلبکارانی چون آندره آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی، سیداحمد موسوی و … تلاش می کرد، روز گذشته حدود 7 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کرد تا روحیه مضاعف برای این بازیکنان داشته باشد. بازی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد و به قهرمانی برسد که البته این اتفاق نیفتاد.

7 درصد به استقلالی ها پرداخت شد در حالی که یک روز قبل گفته می شد قرار است با کمک بانک شهر 15 درصد به آنها پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد و این موضوع باعث شد تا حجت کریمی مدیرعامل این باشگاه تصمیم بگیریم آنچه را که برای بازیکنان اتفاق افتاده توضیح دهیم.

دیروز قبل از بازی فینال جام خولا و در حالی که مدیرعامل باشگاه استقلال قرار بود به همراه علی امیری و بنا به درخواست جمعی از بازیکنان وارد رختکن تیم شوند و در مورد موضوع پرداختی ها در روز چهارشنبه توضیح دهند اتفاق عجیبی رخ داد. صبح و پولی که به حساب می نشیند، از کادرفنی از او خواسته اند کمی صبر کند تا بازیکنان لباس خود را عوض کنند که کمی طول کشید.

پس از آن یکی از اعضای کادرفنی از حجت کریمی خواست که پس از پایان بازی به رختکن برگردد و در مورد مشکلات مالی با بازیکنان صحبت کند که این موضوع باعث نارضایتی مدیرعامل باشگاه استقلال و او به همراه علی امیری از رختکن خارج شد.

اگرچه بسیاری از آبی پوشان پس از مشاهده چنین اتفاقی از حجت کریمی خواستند که از رختکن بیرون نیاید و درباره اظهاراتش در خصوص مسائل مالی و پرداخت هفت درصد توضیح دهد، اما این اتفاق نیفتاد و او تصمیم به جدایی گرفت.

ظاهرا ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به حضور یکی از عوامل اجرایی باشگاه در رختکن اعتراض کرده و به همین دلیل چنین مشکلی به وجود آمده که در نهایت منجر به خروج حجت کریمی از رختکن و ایجاد مرز جدید شد. او قبل از دربی با لباس آبی در رختکن ظاهر شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا