اخبار روز سینما جهان

فیلیمو هم سریال «حشاشین» را حذف کرد

سکوی «فیلیمو» دو روز پس از ابلاغ شورای پروانه ساخت ساترا مبنی بر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» به پخش این سریال ادامه داد. اردیبهشت ماه پخش این سریال متوقف و از خروجی آن حذف شد.

به گزارش برنا، شب گذشته 20 فروردین ماه پس از گذشت دو روز از ابلاغ نظر شورای پروانه ساخت ساترا مبنی بر ممنوعیت پخش «حشاشین» از سینماهای خانگی ایران، «فیلیمو» نیز این سریال را از روی خروجی خود حذف کرد.

ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در بستر شبکه خانگی

گری ساترا، معاون امور کاربران و تنظیم مقررات ضمن تایید خبر ممنوعیت پخش سریال «هش‌شین» از شبکه‌های خانگی، اظهار داشت: پخش سریال‌های خارجی از بسترهای داخلی پس از انتشار بازبینی می‌شود -سریال‌های خارجی تحت ممیزی قرار می‌گیرند، به همین دلیل سریال منتشر می‌شود. «حشاشین» مصری از امروز توسط معاونت نظارت و نظارت بر ساترا بر اساس نظر شورای صدور مجوز سترا ممنوع شد.

محمدصادق افراسیابی در خصوص دلایل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» از شبکه های داخلی گفت: پخش این سریال به دلیل تحریف وقایع تاریخی و نمایش تصویری دروغین از ایرانیان توسط ساترا توقیف شد.

لازم به ذکر است شبکه اطلاع رسانی ساترا به نقل از مهدی سیفی مدیرکل نظارت و اجرای سترا گفت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت تاریخ اسلام حاوی تحریفات فراوانی است که به نظر می رسد تولید شده است. با رویکرد سیاسی مغرضانه است. بر این اساس، بر اساس نظر شورای صدور مجوز ساترا، انتشار سریال «آدمکش ها» در رسانه های صوتی و تصویری رایج ایران مورد تایید نیست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا