اخبار روز سینما

فیلم Mad Max: Fury Road 2 ساخته می‌شود

مکس دیوانه: جاده خشم یکی از فیلم‌های اکشن معروف با بازی تام هاردی هاردی است و اخیراً اعلام شد که فیلم Mad Max: Fury Road 2 ساخته می‌شود.

هیجان طرفداران برای فیلم فیورسا به کارگردانی «جرج میلر» که داستانی با گستره زمانی 20 ساله را روایت می‌کند، به خوبی قابل لمس است. خبرهای جدید حاکی از آن است که «میلر» در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم مکس دیوانه 2 است که درست پس از وقایع پایانی فیورسا و یک سال قبل از مکس دیوانه: جاده خشم روایت می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Mad Max: Fury Road 2

«میلر» پیش از این و در خلال تأخیرهای طولانی تولید جاده خشم، علاوه بر فیلمنامه فیورسا، رمانی کوتاه نیز نوشته بود. او اکنون اعلام کرده که در حال تبدیل این رمان کوتاه به فیلمنامه است و می‌خواهد فیلم مکس دیوانه 2 را بسازد.

«میلر» گفت:

در جریان آماده‌سازی برای فیلم مکس دیوانه: جاده خشم، ما همچنین اتفاقاتی که برای «مکس» در سال قبل از رویارویی او با او در آن فیلم رخ داده بود را نوشتیم. با نزدیک شدن به پایان فیورسا و بر اساس توالی زمانی، متوجه شدیم که «مکس» باید جایی در کمین باشد، زیرا ما می‌دانیم چه اتفاقی افتاده است. نویسندگان از وقایع آن سال قبل از جاده خشم برای «مکس» مطلع هستند و ما داستانی در این مورد داریم که دوست دارم اگر فرصت پیدا کنم آن را بسازم.

فیلم Mad Max: Fury Road 2

«میلر» در پاسخ به درخواست برای گفتن جزئیات آن پروژه می‌گوید:

خب، ما مطمئناً روی آن کار می‌کنیم. همانطور که گفتم، اساساً آن را به عنوان یک رمان کوتاه نوشتیم و حالا که فرصت داریم، آن را به فیلمنامه تبدیل می‌کنیم و بعد از آن کار را پیش می‌بریم.

در جاده خشم شاهد «مکس» هستیم که توسط ارواح مختلفی از گذشته‌اش تسخیر شده است، از جمله دختری جوان به نام «گِلوری دِ چایلد». داستان این دختر جوان در یک کمیک اسپین‌آف و یک بازی ویدیویی مورد بررسی قرار گرفت. به احتمال زیاد او بخشی از این پیش‌درآمد بعدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری فیلم‌های مد مکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Worldofreel

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا