اخبار روز سینما

فیلم بیوگرافی جورج فلوید ساخته خواهد شد

با همکاری و مجوز از خانواده‌ی جورج فلوید ، یک فیلم زندگینامه‌ای و بیوگرافی با عنوان پدر دنیا را تغییر داد در دست ساخت است.

این پروژه، توسط کمپانی‌های رادار پیکچرز، 8 کوئینز، فیلم اند مدیا پروداکشنز و نایت فاکس اینترتینمنت ساخته می‌شود. «جیانا فلوید»، دختر «جورج فلوید» و «راکسی واشنگتن»، مادر او، در ساخت این فیلم مشارکت دارند و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم بیوگرافی جورج فلوید در دست ساخت است

«گریگوری آر. اندرسون» (نویسنده‌ی فیلم استمپ دِ یارد)، فیلمنامه‌ی این فیلم را خواهد نوشت. این اثر، به روایت زندگی مردی می‌پردازد که قتل او در سال 2020 جرقه‌ی یک اعتراض جهانی علیه نژادپرستی شد و جنبش ضد خشونت پلیس را تقویت کرد. تد فیلد به‌عنوان تهیه‌کننده برای رادار پیکچرز، در کنار دکتر کائیتا رنکین برای ۸ کوئینز و تیموتی کریستین برای نایت فاکس فعالیت می‌کنند.

«جرج فلوید»، 46 ساله، در 25 مه 2020 پس از آن جان خود را از دست داد. افسر پلیس مینیاپولیس، به مدت 9 دقیقه، در حالی که به او دستبند زده بود، روی گردن او زانو زد. فلوید به ظن استفاده از یک اسکناس ۲۰ دلاری تقلبی در یک فروشگاه دستگیر شده بود.

فلوید در حالی که در حال خفه شدن بود، بارها فریاد زد نمی‌توانم نفس بکشم که به شعار قدرتمندی برای جنبش عدالت نژادی تبدیل شد. در سال 2021، آن افسر پلیس محاکمه و به قتل درجه دوم، قتل درجه سوم و قتل غیرعمد محکوم شد.

جورج فلوید

به نظر می‌رسد این فیلم زندگینامه‌ای، «فلوید» را به‌عنوان یک فرد بی‌عیب و نقص به تصویر نمی‌کشد، بلکه او را بیشتر به عنوان یک پدر با نقص‌های انسانی نشان می‌دهد که مرگ وحشتناک او جهان را تغییر داد. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، این اثر یک فیلم زندگینامه‌ای سنتی نخواهد بود؛ بلکه بیشتر یک درام مهیج درباره‌ی یک مرد سیاه پوست و جامعه‌اش است که به کانون آتشین تاریخ پرتاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم بیوگرافی این شخصیت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا