اخبار روز سینما

فیلم | بیماری خطرناک اشکان خطیبی پس از مهاجرت


طبق اخبار شما: آشکان هاتیبی متولد 19 است مهر 1358. اشکان خطیبی در مقطع کارشناسی تئاتر از دانشگاه آزاد دانشکده هنر و معماری ادامه تحصیل داد. اشکان خطیبی علاوه بر موسیقی و بازیگری، گاهی اوقات نمایشنامه های انگلیسی را به زبان فارسی ترجمه می کند و مدیریت گروه موسیقی ترافیک را نیز بر عهده دارد. اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده و به تازگی از کشور مهاجرت کرده است. اشکان خطیبی می گوید به همه چیز پشت کرده، همه چیز را در اختیار دارد و در ایران مدیر است. اگر اشتباهی رخ داده است، همه ما با هم اشتباه کرده ایم. زندگی در اروپا آسان نیست. تشخیص داده شد که مبتلا به C-PTSD هستم.

فیلم | بیماری خطرناک اشکان خطیبی پس از مهاجرت پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت

اشکان خطیبی بازیگر سینما در گفت و گو با رادیو فردا از شرایط سخت زندگی در اروپا صحبت کرد و گفت: به همه چیز پشت کردم; در ایران من صاحب همه چیز بودم و مدیر بودم! اگر اشتباه کنیم، همه ما اشتباه کرده ایم! زندگی در اروپا آسان نیست. در اینجا من مبتلا به C-PTSD تشخیص داده شدم و تحت درمان قرار گرفتم. نه جسمم و نه ذهنم دیگر نمی توانند کار کنند! از کیفیت کارهایی که در خارج از ایران انجام می دهم اصلا راضی نیستم و حدود 6 سال است که روی صحنه نرفته ام. سخت است، واقعاً سخت است. بهایی که دادم از دست دادن خانواده ام بود!

برای دیدن کلیپ های بیشتر، پربازدیدترین صفحه اینستاگرام را ببینید.


Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/فیلم-بیماری-خطرناک-اشکان-خطیبی-پس-از-م/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا