اخبار خودرو

فیات تیپو کراس به سامانه وارداتی های جانبازان اضافه شد

فیات تیپو کراس به سامانه وارداتی های جانبازان اضافه شد

شرکت پارسیان موتور فیات تیپو کراس را به سامانه واردات جانبازان اضافه کرد.

طبق آخرین گزارش خودرو، فیات تیپو کراس در حال حاضر برای جانبازان 70 درصد موجود است و این خودرو در محدوده قیمتی 30 هزار یورو قرار دارد. شرکت پارسیان موتور فیات 500X هیبریدی و فیات تیپو کراس را فقط برای جانبازان به فروش می رساند.

در جدیدترین فروش خودروهای وارداتی جانبازان 70 درصد با سقف قیمت 30 هزار یورو، فیات تیپو کراس نیز به لیست انتخاب افراد اضافه شده است. این خودرو قرار است با موتور 1.4 لیتری توربو هیبریدی و 1.6 لیتری تنفس طبیعی وارد بازار ایران شود. مدل 1.6 لیتری این خودرو 108 اسب بخار با گشتاور 153 نیوتن متر تولید می کند و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT نیرو را به چرخ های جلوی این خودروی ایتالیایی می رساند. تیپو کراس توربو هیبریدی 130 اسب بخار قدرت با 240 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. همچنین گیربکس 7 سرعته اتوماتیک با دو کلاچ قدرت این موتور را به چرخ های جلوی تیپو کراس می رساند.

فیات تیپو کراس حاضر در سیستم خودروهای وارداتی کهنه کار دارای امکاناتی نظیر چهار کیسه هوا، فرمان برقی، کروز کنترل، تهویه مطبوع برقی دستی، صفحه نمایش لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، کنترل استارت در سربالایی است. سیستم و… مجهز است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا