اخبار روز سینما

سرمایه گذاری رایان رینولدز بر روی سهام آلپاین در مسابقات فرمول یک / افشای راز سرمایه گذاری از زبان رایان رینولدز!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، شرکت سرمایه گذاری Maximum Effort رایان رینولدز که حامیان دیگری از جمله راب مک الهنی و مایکل بی جردن به همراه شرکت سهام خصوصی RedBird و Otero Capital دارد، در شرف خرید 24 درصد از سهام آلپاین، یکی از تیم های مسابقه فرمول یک هستند. فرض بر این است که این شرکا 200 میلیون یورو بابت این مقدار سهام به مالک تیم یعنی گروه رنو بپردازند.

ارزش کل این تجهیزات 900 میلیون دلار برآورد شده است. این قرارداد روند صعودی ارزش گذاری تیم های ورزشی و حقوق آنها را ادامه خواهد داد. زیرا شرکت های رسانه ای قدیمی و غول های فناوری برای رویدادهای زنده و پر زرق و برق رقابت می کنند.

این شرکا اعلام کرده اند که امضای این قرارداد باعث تسریع برنامه ریزی برای رشد و دیده شدن تیم آلپاین ریسینگ می شود. در همان زمان، علاقه به فرمول یک در ایالات متحده به طور قابل توجهی افزایش یافته است، دلیل این امر محبوبیت مجموعه مستند پنج قسمتی نتفلیکس Drive to Survive است که این ورزش را در داخل و خارج از پیست شرح می دهد.

فوتبال برای او کافی نیست. رایان رینولدز در آستانه ورود به دنیای فرمول یک است!فرمول قدیمی رایان رینولدز؛ سرمایه گذاری روی مجموعه های در حال پیشرفت

تیم آلپاین تیمی متوسط ​​است که در سال های اخیر مسیر رشد و توسعه را طی کرده است و در فصل 2022 از بین ده تیم در رتبه چهارم قرار گرفته است. محرک های اصلی این تیم پیر گاسلی و استبان اوکن هستند و آلپاین در رتبه بندی 2023 رتبه پنجم قرار دارد.

لوران روسی، مدیرعامل آلپاین در بیانیه ای گفت:

این همکاری گام مهمی در بهبود عملکرد ما در همه سطوح است. Otero Capital، Redbird و Maximum Effort Investments، همراه با رانندگان بین المللی ما با سوابق قوی در صنعت ورزش، تخصص استثنایی خود را در تقویت رسانه و استراتژی بازاریابی به ارمغان خواهند آورد. این برای حمایت از عملکرد بلند مدت ورزشی ما ضروری خواهد بود.

اولین تلاش رینولدز برای سرمایه گذاری در دنیای ورزش به نوامبر 2020 برمی گردد، زمانی که او و راب مک الهنی برای خرید سهام باشگاه فوتبال ورکسام ولز متحد شدند. حضور او در میان سهامداران باشگاه منجر به تجدید قوای قابل توجهی در تیم شد و رکسهام برای اولین بار پس از پانزده سال برای فصل 2023 به لیگ فوتبال انگلیس صعود کرد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا