اخبار روز سینما

فقط “نویده محمدزاده و فرشته حسینی” می‌توانند همچین خانه لاکچری و باکلاسی داسته باشند! | عکس

فرشته حسینی بازیگر و همسر نوید محمدزاده تصویر جالبی از دکوراسیون خانه مجلل خود در تهران منتشر کرده است.

عکس/ نمایی از دکوراسیون خانه مجلل نوید محمدزاده و فرشته حسینی

در واپسین روزهای تیرماه سال ۱۴۰۰، نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند. این ازدواج، به نوعی ساختار شکنی در میان چهره‌های مشهور به شمار می‌آمد و با واکنش‌های مثبت و منفی زیادی مواجه شد. با این حال، این زوج مشهور ترجیح دادند به واکنش‌های منفی پاسخی ندهند.

به هر حال، آنها بسیار زود دردسرساز شدند و در جشنواره کن با تیپی متفاوت از آنچه معمولا از آنها دیده می‌شد، حضور پیدا کردند.

عکس/ نمایی از دکوراسیون خانه مجلل نوید محمدزاده و فرشته حسینی

ابتدا برخی از فعالان رسانه ای پیش بینی کردند که توقیف شوند. اما پخش آثار جدید او به این شبهه پایان داد. آنها که در ماه های اخیر فعالیت خود را در فضای مجازی کاهش داده اند، مدتی پیش تصویری از خانه جذاب خود منتشر کردند. در این تصویر نمایی از دکوراسیون جالب خانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی در تهران را مشاهده می کنید.

عکس/ نمایی از دکوراسیون خانه مجلل نوید محمدزاده و فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی، بازیگر ایرانی افغان‌تبار سینما و تئاتر، در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران به دنیا آمده است. وی از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرده و تحت هدایت بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران همچون اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان، دانش بازیگری را فراگرفته است.

فرشته حسینی با نقش آفرینی در فیلم “رفتن” به کارگردانی نوید محمودی، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش شده است. او همچنین در آثاری همچون “قورباغه”، “شکستن همزمان بیست استخوان”، “سونامی”، “هفت و نیم” و “یلدا” به ایفای نقش پرداخته است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا