اخبار روز

سردرگمی مردم با فروش 4 خودرو بدون قیمت در یک سیستم یکپارچه!

به گفته پی ام آپ، بر اساس اعلام وزارت حراست، طرح دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو بر اساس نوبت دهی محصولات. خودروسازان آزمون داخلی از امروز چهارشنبه 12 خرداد آغاز شده است و متقاضیان تا پایان روز چهارشنبه 19 خرداد مهلت انتخاب دارند. ماشین در یک سیستم یکپارچه عمل کنید.

بدیهی است تنها متقاضیان واجد شرایطی که اطلاعات آنها توسط بانک ها به سامانه ارسال شده است می توانند در تاریخ مذکور 5 اولویت خودرو را برای تشکیل لیست انتظار در سامانه esalecar.ir انتخاب کنند که زمان ثبت نام تاثیری در پیشنهاد ندارد. اتومبیل ها اولویت.

اما اجرای این طرح که از 30 اردیبهشت ماه ماه آغاز شده همچنان با ابهاماتی همراه است که متقاضیان را دچار سردرگمی کرده است.

ابتدا در لیست خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه خودرو، نام خودروهای مختلف از جمله کوییک جی ایکس، مدل ساینا جی ایکس، شاهین اتوماتیک و اطلس درج شده است و قیمت نهایی این خودروها اعلام نشده است. توسط خودروساز و به نوعی مردم مجبور به خرید خودرویی می شوند که قیمت آن را نمی دانند.

فروش این خودروها در سیستم یکپارچه خودروها بر اساس قانون ثانوی حقوق تایید مصرف کننده و هیئت مدیره صلاحیت قیمت محصول باید قبل از اجرای طرح های فروش توسط خودروساز اعلام شود و خودرویی که هنوز قیمت نهایی آن اعلام نشده است به صورت قانونی به فروش نرسانید.

اطلاعیه دریافتی حاکی از تکمیل نشدن صورت مالی حسابرسی شده این خودروها در سازمان حمایت است تا با ارسال این اطلاعات به شورای رقابت، فرآیند قیمت گذاری این محصولات انجام شود.

اما سوال واضح این است که چرا از 30 اردیبهشت ماه که اجرای دومین طرح جامع خودرو آغاز شد، وزارت حراست و شرکت خودروسازی اسامی خودروهایی را که هنوز در قیمت این خودروها چکش نکرده اند به سامانه اضافه کردند؟

قیمت سایر محصولات ارائه شده در این مرحله از فروش سیستم یکپارچه خودرو به شرح زیر است:

سردرگمی مردم با فروش 4 خودرو بدون قیمت در یک سیستم یکپارچه!


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا