اخبار روز سینما

فروش 116 میلیون دلاری قسمت ششـم مجموعه فیلم‌های Scream در باکس آفیس جهانی

اولین تریلر فصل دوم سریال Invinc منتشر شد: فصلی که می‌بینید تعداد زیادی از پخش ایل ش شکست ناپذیر (شکست ناپذیر) می گذرد طرفداران این سریال مشتاقانه منتظر شنیدن خبری فصل دوم این سریال انیمیشنی هستند ; خبر خوب این طرفداران این است که بلاخره تریلری فصل دوم این سریال منتشر شده است می توانید آن را انتهای این مطلب مشاهده کنید.

این انیمیشن سریالی از روی کامیکی به همین نام اثر رابرت کرکمن کرکمن کرکمن ، کوری واکر واکر واکر واکر واکر کوری کوری کوری کوری کوری واکر کرکمن کرکمن

شکست‌ناپذیر داستان پسر به نام مارک را روایت می‌کند، مارک یک پسر کاملاً معمولی است این که پدرش نولان نولان »قوی‌ترین ابرقهرمان می‌باشد، ؛ زمین باشید باشد باشد مدت کوتاهی پس از هفده مارک، او شروع توسعه دادن قدرت های خود می کند با کمک پدرش یاد می گیرد که چگونه از آن ها استفاده کند.

در این مارک را می بینیم که اعلام می کند در این مدت درحال کار روی فصل دوم این سریال است و مراحل کمی تولید را برای ما توضیح می دهیم.

از مجموعه ای که در این انیمیشن سریالی ایفای نقش می تواند اشاره کرد به: «استیون این»، «سث روگن»، «ساندرا اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه اوه، روگن اوه اوه اوه» والتون گاگینز، «کریس». دیامان توپولوس، جیسون منتزوکس، ملیس جو و گری دلیسل.

در انتهای تریلر منتشر شده اعلام می شود که دومین سریال در سال ۲۰۲۳ پخش خود را آغاز خواهد کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا