اخبار ارز دیجیتال

فروش وحشتناک نهنگ های اتریوم! بازار چه شد؟

زمان مطالعه: 2 دقایق

نهنگ های اتریوم (ETH) فروش گسترده ای را در سراسر بازار ایجاد کرده اند.
همانطور که در اخبار قبلی کریپتو نیوز گزارش شده بود، ویتالیک بوترین و بنیاد اتریوم در چند روز گذشته در مجموع 15200 اتریوم فروختند و آن را به صرافی کراکن منتقل کردند. به نظر می رسد که این نهنگ های اتریوم را ترسانده است.

در همین راستا، گزارش شده است که دو نهنگ بزرگ در مجموع 19090 اتریوم به ارزش تقریبی 35.7 میلیون دلار در صرافی غیرمتمرکز Uniswap دانلود کرده اند. این فروش عمده سر و صدای زیادی در سراسر جامعه اتریوم ایجاد کرده است و منجر به افزایش فعالیت فروش فراتر از گروه نهنگ ها شده است.
افزایش فشار فروش روی اتریوم نیز تاثیر قابل توجهی بر قیمت این ارز دیجیتال داشته است. طبق داده‌های بازار، قیمت این ارز دیجیتال ظرف چند ساعت پس از افزایش فعالیت فروش، از 1900 دلار به 1850 دلار کاهش یافت. در حال حاضر قیمت اتریوم حول میانگین متحرک 50 روزه در نوسان است و این افت قیمت باعث ایجاد تردید و گمانه زنی در بین سرمایه گذاران شده است.
فروش وحشتناک نهنگ های اتریوم! بازار چه شد؟اقدامات اخیر بوترین و بنیاد اتریوم سوالات زیادی را در مورد آینده ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. برخی از تحلیلگران استدلال می کنند که این فروش ممکن است پاسخی به رونق اخیر memecoin باشد. البته لازم به ذکر است که این اولین بار نیست که سهام بنیاد اتریوم باعث نوسانات و سقوط بازار می شود.

در صفحه قیمت های فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای دیجیتال را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.

اسکریپت فروش وحشت Ethereum Whales! بازار چه شد؟ اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا