اخبار خودرو

فروش اولین شاسی بلند برقی هوندا آغاز شد

فروش اولین شاسی بلند برقی هوندا آغاز شد

شرکت ایرانی معین خودرو با راه اندازی اولین عرضه سیستم وارداتی، فروش اولین شاسی بلند برقی هوندا را در کشور آغاز کرد.

بر اساس آخرین گزارش، هوندا E-NS1 یک کراس اوور یا SUV تمام الکتریکی (طبق شناسه محصول اعلام شده توسط هوندا) است که شرکت معین خودرو ایرانیان در نمایشگاه خودروی تهران 1402 ارائه کرده است. چند هفته پیش خبرنگار بازتاب آنلاین با تهیه گزارشی از گمرکات جنوب کشور متوجه شد که محموله این محصول تمام برقی و ژاپنی وارد بنادر ایران شده است.

در حال حاضر صاحبان اولویت در سامانه واردات می توانند از طرح فروش اولین شاسی بلند برقی هوندا به ویژه E-NS1 شرکت ایرانی معین خودرو استفاده کنند. بر اساس اعلام سامانه، قیمت محاسبه شده این محصول برقی در مبادی ورودی کشور یک هزار و 850 میلیون تومان است. بدیهی است قیمت دقیق هوندا E-NS1 پس از اعلام قیمت نهایی توسط سازمان پشتیبانی و مجموع هزینه های شماره گذاری فعلی مشخص خواهد شد.

نام ماشین قیمت علی الحساب در مبادی ورودی (تومان)
هوندا E-NS1 ۱.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰

مشخصات شاسی بلند برقی هوندا E-NS1 از شرکت ایرانی معین خودرو

هوندا E-NS1 به موتور الکتریکی 201 اسب بخار با گشتاور 310 نیوتن متر مجهز شده است. قدرت این خودرو از طریق سیستم انتقال تک سرعته به چرخ های جلو می رسد. باتری های E-NS1 دارای فناوری خنک کننده آب هستند و ظرفیت اعلام شده 68.8 کیلووات ساعت دارند. این خودرو با هر بار شارژ کامل باتری ها می تواند مسافت 510 کیلومتری را طی کند که طبق فرآیند GB/T شارژ می شوند.

در این SUV برقی از ایرانیان هوندا و معین خودرو، ویژگی های متنوعی به نسبت کامل دیده می شود که باعث می شود E-NS1 یکی یکی از کامل ترین و مطمئن ترین محصولات وارداتی در بازار ایران می باشد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا