اخبار روز سینما

فرزند کیلیان مورفی نخستین تجربه سینمایی خود را با فیلم Klara and the Sun تجربه خواهد کرد

آران مورفی، فرزندم کیلیان مورفیبا اولین بازی اش در سینما فیلم کلارا و خورشید تایکا وایتیتی کارگردانی خواهد کرد.

«آران مورفی» و «میا تاریا» فیلم کلارا و خورشید (Klara و Güneş) شرکت کردند. این فیلم به کارگردانی تایکا وایتیتی از رمان پرفروش کازوئو ایشی گورو اقتباس شده است. یکی او یکی از تهیه کنندگان این پروژه است. چندی پیش اعلام شد که امی آدامز و جنا اورتگا نیز در این فیلم بازی خواهند کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


اولین بازیگری پسر کیلیان مورفی در فیلم Klara and the Sun

فیلم جدید تایکا وایتیتی داستانی درباره رباتی که توسط جنا اورتگا روایت می شود. این ربات برای جلوگیری از تنهایی نوجوانان برنامه ریزی شده است و توسط مادری با بازی امی آدامز برای دخترش جوسی با بازی میا تاریا خریداری خواهد شد. آران مورفی نقش ریک، بهترین دوست و همسایه جوزی را بازی می کند.

فیلم کلارا و خورشید

دیوی والر (سریال تلویزیونی خانم آمریکا) اولین پیش نویس فیلمنامه را نوشته است و انتظار می رود تایکا وایتیتی آن را بازنویسی کند. رمان ایشی گورو در مارس 2021 منتشر شد و در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به مقام سوم رسید.

آران مورفی پسر کیلین مورفی با رد فیلم کلارا این اولین تجربه بازیگری او در یک فیلم سینمایی خواهد بود. او پیش از این در نمایش «همانت» به کارگردانی «بوش موکارزل» و «بن کید» در دوبلین، لندن و نیویورک بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اولین بازیگری پسر کیلیان مورفی در فیلم Klara and the Sun چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا