اخبار روز سینما

فرزند ازدواج پنهانی کره ای ها را عاشق نان کرد!







به گزارش ریمینو آنلاین، «سلطان ننوایی» داستان زندگی مردی به نام کیم تاک گو از دهه 1970 تا اواخر دهه 1980 و سفر او به سمت پادشاه شدن را روایت می کند. یکی یکی از موفق ترین نانوایان کره ای را در خود دارد.

به گزارش فرادید؛ تک گو پسر رئیس یک شرکت نان و شیرینی از ازدواج پنهانی است. رئیس همسر اول شرکت که هنوز صاحب فرزند پسر نشده است، می ترسد پس از مرگ شوهرش، کل ارث شرکت به تاک گو برود. به همین دلیل او در حال برنامه ریزی یک توطئه موذیانه است.

یک مسیر پیچیده پر از توطئه ها و نقشه های شوم در نهایت تک گو را مجبور به فرار می کند. او پس از فرار و جستجوی مادر گمشده اش، وارد مدرسه نانوایی و شیرینی می شود که توسط استادی به نام پال بونگ اداره می شود. در این مدرسه، سرنوشت با افرادی از گذشته خود آشنا می شود و ماجراهای جدید و پیچیده ای را رقم می زند.

سریال Bakery Sultan یک سریال تاریخی به معنای سنتی کلمه نیست، اما پیچیدگی روابط، شخصیت ها، توطئه ها و نبردهای پنهان در این سریال دقیقاً شبیه یک سریال تاریخی با موضوع مبارزه برای تاج و تخت است. در سریال های جذابی مثل جومونگ و دونگی هم همین اتفاق را دیده ایم.

این سریال 30 قسمتی شما را در هر لحظه شگفت زده خواهد کرد. هر قسمت از سریال یک پیچش داستانی غیرمنتظره را به همراه دارد که مخاطب را به وجد می آورد و آنها را برای ادامه داستان هیجان زده تر می کند.

عشق، خیانت، دعوا، دوستی، غم، طنز، رمز و راز و خلاصه هر آنچه از یک درام جذاب می خواهید در این سریال وجود دارد.

نکته جالبی که در مورد این سریال در سایت های کره ای گفته شد این است که در زمان پخش آن علاقه به نان در کره به طرز محسوسی در حال افزایش بود و خیلی ها بر خلاف قبل تمایل به استفاده از نان برای صبحانه داشتند.

این سریال در سال های 2010 و 2011 جوایز متعددی را در جشنواره های مختلف کره کسب کرد. علاوه بر این، سازندگان این سریال در سال 1389 در جشن ریاست جمهوری که برای تجلیل از تولیدکنندگان محتوای فرهنگی برگزار شد، تجلیل شدند.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا