اخبار روز سینما

عکسی که از “امیرمحمد متقیان” انتظار نمی‌رفت! | عکسی از این بازیگر و دوستش در حال سیگار کشیدن

یک عکس از امیر محمد متقیان به تازگی منتشر شده است که او را در حال سیگار کشیدن در مکان عمومی نشان می‌دهد.

امیرمحمد متقیان به عنوان مجری کودک سیگار شناخته می‌شود. او تنها فرزند خانواده‌اش بوده و مادرش اهل ساوه و پدرش اهل تهران بوده است. قبل از تحصیل در دبستان، در ساوه زندگی می‌کرده است و پدرش در حرفه چاپ و طراحی تابلو و پارچه‌نویسی کار می‌کرده است.
امیرمحمد در تابستان‌ها که بیکار بود، همراه با پدرش به مغازه می‌رفت و یک روز که او نیست، یکی از کارگردانان تئاتر ساوه به مغازه مراجعه کرد تا بنر تبلیغاتی برای تئاتر سفارش دهد. امیرمحمد در تابستان سال ۱۳۸۴ به عنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام جم حضور یافت و با داریوش فرضیایی که مجری برنامه بود، آشنا شد. او صدای دلنشین و چشم نوازی دارد و تاکنون بیش از ۵۰ ترانه شاد و کودکانه را در برنامه‌های سرگرمی همراه با عمو پورنگ اجرا کرده است.

امیر محمد متکیان

امیرمحمد متقیان در تاریخ 13 آذر 1374 در شهر تهران به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده‌اش بوده و به عنوان یک هنرمند در زمینه بازیگری و خوانندگی فعالیت می‌کند.

او عاشق سینه‌چاک کردن ماشین است و همچنین در کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. از هشت سالگی، او به عنوان هنرمند کامل در سراسر صحنه‌های مختلف به اجرا درآمد. سپس در سال 84، با عمو پورنگ و تلویزیون آشنا شد که باعث شد شهرت وی به دست آید.

علاوه بر این، امیرمحمد علاقه فراوانی به فوتبال و دوچرخه‌سواری در کوچه دارد و این دو ورزش برای او به عنوان رویاهای زندگی‌اش محسوب می‌شوند.

وی در دوران کودکی خود، شادی‌های فراوانی را به همراه همسالانش تجربه کرد و همچنین صدایی شش دانگ و دلنشین دارد. او تاکنون بیش از 20 ترانه شاد و کودکانه را با عمو پورنگ همخوانی کرده است و در زمینه موسیقی مذهبی، پنج اثر خوانندگی به تنهایی اجرا کرده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا