اخبار روز سینما

فخر فروشی “شیلا خداداد” با ماشین فوق لاکچری‌اش!!/ عکس

به گزارش پی ام آپ، اگر در طول دو دهه‌ی اخیر فیلم‌های شیلا خداداد را دنبال کرده باشید، حتماً در فیلم “اعتراض” ساخته‌ی مسعود کیمیایی او را دیده‌اید.
با این حال، به شهرت رسیدن او به مجموعه‌ی تلویزیونی “مسافری از هند” برمی‌گردد، زیرا در این سریال نقش سیتا، نامزد رامین، را بازی کرد.

اما به دلایلی نامعلوم، شیلا خداداد چند سالی است که نه در سینما حضور دارد و نه در سریالی نقش بازی کرده است. همچنین، در فضای مجازی نیز چندان حضوری ندارد و هر چند وقت یک بار تصویر و متنی منتشر می‌کند.

فخر فروشی "شیلا خداداد" با ماشین فوق لاکچری‌اش!!/ عکس

بیوگرافی شیلا خداداد

این بازیگر تلویزیون و سینما، که در تهران به دنیا آمده، در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۵۹ متولد شده است. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده و تا به حال در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی بازی کرده است.

شیلا خداداد در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزیده و در این رشته تحصیل کرد. با این حال، با علاقه‌ی شدیدی به هنر، قدم به عرصه‌ی بازیگری نهاد و با بازی در فیلم سینمایی “اعتراض”، شروع به شکوفایی هنری خود کرد.

او در کارنامه‌ی هنری خود سابقه بازی در فیلم‌هایی همچون “بادیگارد”، “سن پطرزبورگ”، “گلشیفته”، “ازدواج به سبک ایرانی”، “هیولا” و “آبی” را دارد.

گردآوری شده از سایت فرتاک نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا