اخبار روز سینما

فال روزانه | فال انبیاء فردا سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین سرنوشت پیامبران یکی یکی از روش های پیشگویی است که بر اساس آثار و پیام های انبیا و پیامبران الهی است. طالع بینی پیامبران می تواند به عنوان یک راهنمای معنوی برای مردم برای درک و تفسیر زندگی مورد استفاده قرار گیرد. از طالع انبیا باید به عنوان منبع الهام برای هدایت و تأمل بر اساس باورها و اعتقادات دینی استفاده کرد. در زیر فال انبیاء فردا سه شنبه 18 می باشد. اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

فروردین

حضرت موسی (ع)

ای صاحب فال! بدانید که به چیزی فکر می کنید که در آن افتاده اید، در مورد آن درمانده هستید و غم و اندوهی که به هدف خود خواهید رسید. قبل از این خیلی ناراحت بودی اما به زودی ستاره سرنوشتت می درخشد و کارتت به زودی طلوع می کند. به کسی قول خواهی داد، عهد خود را زیر پا نگذار و به قولت وفادار بمان.

اردیبهشت ماه

حضرت یوسف (ع)

ای صاحب فال! از تجربیات بزرگترها بهره ببرید و نصیحت دوستانتان را بپذیرید که به دردتان بخورد. اگر چیزی از شما کم شد، به شما باز خواهد گشت. اگر می خواهید کمی بیشتر صبر کنید. ممکن است غم و اندوه از جانب کسی به سراغ شما بیاید. اما نگران نباشید به طور کامل رفع می شود.

خرداد

حضرت یحیی (ع)

ای صاحب برج بشارت باد به تو که به زودی آسایش خواهی یافت و از غم و اندوه رهایی خواهی یافت و اگر نیت کنی وسیله فراهم می گردد. سعی کنید عجولانه تصمیم نگیرید و راز خود را به افراد مجرد نگویید. هر روزی را که می گذرد عزادار نشو و از آن روز برای بهتر شدن برای فردای بهتر استفاده نکن. به جای شکرگزاری نعمت های خود، شکر خدا را به جا آورید.

تیر

حضرت یونس (ع)

ای صاحب فال! بدان که در میان تاریکی گیر کرده ای، انتظار داشته باش که سودهای بسیاری نصیب تو شود، اگر صبر کنی، خیرات فراوانی را خواهی دید و خداوند رحمان گره گرفتاری هایت را حل خواهد کرد. با همه مهربان باش انشاالله به هدفت میرسی

مرداد

حضرت اسماعیل (ع)

ای صاحب فال! اجازه نده هیچ چیزی به تو آسیب بزند، باید صادق و صادق باشی و مردم را با خود خوشحال کنی. امیدوارم از یکی بهره مند شوید. کسی هست که شبانه روز برایت دعا می کند و خداوند با دعاهایش از تو محافظت می کند. با توکل به خدا و تلاش خودت انشاالله به خواسته قلبی خودت میرسی.

شهریور

حضرت شعیب (ع)

ای صاحب فال! صبور باشید و عجله نکنید. برخی از مردم دشمن شما هستند، اما پیروز نمی شوند. نباید راز دلت را به کسی بگویی تا او پیروز شود. موفقیت در انتظار شماست.

مهر

حضرت لقمان (ع)

ای صاحب علامت زودیاک، تو فردی فروتن با خرد و صداقت به نظر می آیی. اگر آسیب یا مشکلی دارید، خوب است و حکمتی در آن نهفته است. چیزهایی را که از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد. شما از مشکل خود خلاص خواهید شد، باید به خدا توکل کنید. نباید چشم به اموال مردم داشت. در عین حال کینه به خرج ندهید تا سالم و آرام باشید. اگر کسى به شما ظلم کرد، او را ببخش و عزت خواهى یافت.

آبان

حضرت یوشع (ع)

شما در شرایط حساس زندگی قرار دارید. زیرا با گروهی سرکش و حیله گر مواجه هستید که باید آنها را راهنمایی و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای رضای خدا انجام می دهید، از شکست نترسید. اگر صبور و صبور باشید، به نفع شما خواهد بود.

آذر

حضرت ذوالکفیل (ع)

صاحب فال فردی صبور و بردبار به نظر می رسد، به دیگران قول های زیادی می دهید، مراقب باشید آنها را عملی کنید. اگر وکیل یا قاضی باشی، اگر با مردم به عدالت رفتار کنی، اگر حقوق مظلوم را از دست ظالمان بگیری، به آنچه که در نظر گرفته ای، می رسی. یک بدخواه به دنبال غفلت شماست، مراقب او باشید. آنچه انتظار دارید اتفاق خواهد افتاد.

دی

حضرت محمد (ص)

ای صاحب زودیاک، ای فرد فرخنده، مژده به تو که به برکت شایستگی ها و شایستگی هایت به موفقیتی دست خواهی یافت که مردم به آن غبطه می خورند. اما نگران نباشید زیرا خدای دانا و توانا پشتیبان شما خواهد بود و شما را از درد و رنج دیگران حفظ می کند.

بهمن

حضرت لوط (ع)

ای صاحب زودیاک در زندگی با مشکلاتی روبه رو می شوی و با افراد بد و بی ارزش برخورد می کنی و زجر می کشی. باید مراقب دیگران باشید تا افراد بدخواه برای شما مشکلی ایجاد نکنند. سفری در طالع بینی شما دیده می شود که در صورت انجام آن به نفع شما خواهد بود.

اسفند

حضرت ذوالقرنین (ع)

سلام صاحب زودیاک، شما فردی سختکوش و مصمم هستید، اگر از این استعداد استفاده کنید موفق خواهید شد. ممکن است در زندگی با خطراتی مواجه شوید که بتوانید با مهربانی از عهده آنها برآیید. کارهای سخت برای شما آسان تر می شود، آرزوی شما اگر مناسب باشد برآورده می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا