اخبار روز سینما

فال روزانه رازهای پنهان متولدین ماه های مختلف سال چیست؟


به گزارش مگتو طالع بینی نوعی روش پیش بینی سرنوشت است. طالع بینی در سراسر جهان محبوب است و طرفداران زیادی دارد. طالع بینی انواع مختلفی دارد، در طالع بینی خصوصیات اخلاقی و رفتاری افراد نیز قابل تبیین است. در یکی از زیر طالع بینی ماه های مختلف سال را طبق رازهای پنهان می خوانید.

فروردین

فروردین ماهی ها وقتی زیردست هستند و می خواهند از کسی دستور بگیرند هرگز احساس خوبی ندارند. آنها دوست دارند کارها را به روش خودشان انجام دهند و وقتی این اتفاق نمی افتد، لجباز می شوند. این افراد بدبین هستند و گاهی رفتارهای کودکانه نشان می دهند. وقتی با مشکلی مواجه می شوند نمی توانند تصمیمات و تصمیمات درستی بگیرند.

اردیبهشت ماه

برجسته ترین رفتار اردیبهشت ماه ممکن است ماهی پیدا کنید، آنها سرسخت و سرسخت هستند. اردیبهشت ماه ماهی ها کمی مادی گرا هستند. آنها برده راحتی هستند و در عین حال چیزهایی می خرند که برای راحتی خودشان اصلاً مورد نیاز نیستند.

در واقع، آنها اهل عشق و محبت هستند. آنها معمولاً همیشه با پیشنهادات آماده هستند و توصیه های خوبی دارند، اما اگر می خواهید در مورد هزینه کردن از آنها مشاوره بگیرید، بهتر است سراغ آنها نروید.

خرداد

خرداد ماهی ها بر این عقیده هستند که نباید چیزی را از روی ظاهر آن قضاوت کرد، اما خودشان این کار را نمی کنند و بدون اینکه شخصیت آنها را بدانند، در نگاه اول دقیقاً قضاوت می کنند. دیدگاه کلی آنها در مورد مردم تا حدودی عجیب است و اغلب باعث سردرگمی و اضطراب در دیگران می شود.

تیر

تیر ماهی ها کمی بدبین هستند. آنها بسیار حساس هستند و زندگی را سخت می کنند و شاید به خاطر همین حساسیت بخواهید از آنها دوری کنید. آنها سعی می کنند بدون تجربه مشکلات عاطفی تصمیم بگیرند، اما شکست می خورند، اما طوری رفتار می کنند که انگار احساساتی نیستند.

مرداد

مرداد ماهی ها افراد جذابی هستند و دوست دارند در مرکز توجه باشند. آنها معمولاً غرور زیادی دارند. آنها همیشه دوست دارند ستاره باشند، مورد احترام و احترام دیگران قرار بگیرند و برای رسیدن به این هدف دست به هر کاری می زنند.

شهریور

شهریور ماهی ها ذهنی تحلیل گر دارند و به دنبال بهترین ها و آرمان گرایی هستند. آنها دوست دارند همه چیز را با هم تجربه کنند. آنها دیگران را از درون قضاوت می کنند و مدام با شیاطین درونی خود مبارزه می کنند و می خواهند زندگی ایده آلی برای خود و خانواده خود فراهم کنند.

مهر

مهر ماهی ها به دنبال صلح و آرامش هستند. آنها معمولا همه را خوشحال می کنند. متأسفانه آنها کمی بیش از حد از خود به دیگران می دهند و ممکن است مورد سوء استفاده قرار گیرند. آنها اغلب نمی توانند نه بگویند و به خاطر آن مورد شلیک قرار می گیرند.

آبان

آبان ماهی ها کمی آماتور هستند. از طرفی در امور دیگران دخالت می کنند و مخفیانه عمل می کنند، اما دوست دارند از حریم خصوصی خود محافظت کنند. برخی از احساسات، مانند حسادت شدید، از دیگران پنهان است. آنها در پنهان کردن چیزها بسیار خوب هستند و فکر می کنند همه اطرافیانشان عالی هستند. در نتیجه نسبت به خود حسادت می کنند و کمی به اطرافیان خود مشکوک می شوند.

آذر

آذر ماهی ها به خاطر روحیه ماجراجویانه و عدالت خواه خود شناخته می شوند. آنها به قلب خود گوش می دهند. اگر انسان بر خلاف عقیده خود صحبت کند و سند و مدرک بیاورد تعصب دارد. آذر ماهی ها معتقدند که درست عمل می کنند و فکر می کنند، بنابراین به سختی می توانند نظرات دیگران را بشنوند و ممکن است در سکوت آنها را قضاوت کنند.

دی

دی ماهی ها افراد مسئولیت پذیری هستند. آنها شخصیت تجربی دارند. بنابراین آنها به دنبال تجربه و یادگیری هستند. شاید اگر کسی آنها را به خوبی نشناسد ممکن است آنها را کمی بی احساس بداند. اگر آنها واقعاً افرادی احساساتی هستند، برای روابط عاشقانه ارزش قائل هستند و به کسی نیاز دارند که اولین قدم را بردارد و یخ را بشکند.

بهمن

بهمن ماهی ها کمی غیرعادی عمل می کنند و این را می دانند. آنها متفکرانی بسیار جاه طلب هستند و دوست دارند در مورد تغییرات سیاسی و اجتماعی ایده های بزرگی داشته باشند. بنابراین، آنها کمی متفاوت از بقیه هستند. دیگران در درک افکار پیچیده و ایده های بزرگ در ذهن خوب هستند. بهمن ماهی ها در مشکل هستند و این باعث می شود که آنها بیشتر تنها شوند.

اسفند

اسفند ماهی ها رویاپردازانی با افکار خارق العاده هستند. آنها در دنیای رویاهای خود غرق می شوند. آنها از تعهد در دنیای واقعی می ترسند. آنها همیشه نگران هستند که واقعیت با آنچه آنها فکر می کنند متفاوت باشد. بنابراین، با وجود اینکه احساساتی هستند، می توانند احساسات خود را در درون خود نگه دارند و از دیگران پنهان کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا