اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا پنجم شنبه خرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین پیشگویی حافظ از سنت های قدیمی و مشهور در فرهنگ ایرانی است که بر اساس اشعار حافظ پیش بینی شده است. خواندن پیشگویی حافظ می تواند الهام بخش باشد و مفسران معتقدند که در پیام های حافظ معنای عمیقی وجود دارد. طالع بینی حافظ روشی معروف برای پیش بینی آینده است که هنوز هم در جامعه ایران و بسیاری از کشورها برای بیان نکات مهم زندگی، عشق و زندگی انسان استفاده می شود. خرداد 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

تو مثل صبحی و من شمع سحری تنها

لبخند بزنید و ببینید که من همجنسگرا هستم

چشمانم در آستانه آرزو باز است

فکر کنم نظری دادی

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز، این نشان می دهد که شما برای خانواده و دوستان وفادار خود ارزش قائل هستید زیرا آنها همیشه تجارت شما را با محبت دنبال می کنند. برای رسیدن به آرزوی قلبی خود باید صبور باشید زیرا جاده ای پر پیچ و خم در انتظار شماست. موفقیت به تنهایی بدون کمک دیگران به دست نمی آید. برای تصمیم گیری صحیح با افراد آگاه و با تجربه مشورت کنید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

آه، چه بهار زیبایی در ماه دارید

نقطه ها و خطوط مرکز خیر و جهت خیر هستند

جادوی سحر در چشمان مست تو نهفته است

آرامش را در جریان بی قرار می یابی

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، روزهای پر از شادی و کامیابی نزدیک است و زندگی جنبه های خوب خود را به شما نشان خواهد داد. از خانواده و اقوام خود که بسیار مهربان و دلسوز هستند قدردانی کنید. قراردادی که با معشوق می بندید خوب و پربار است. از فرصت ها استفاده کنید و با آینده نگری و تدبیر آینده ای روشن برای خود بسازید.

متولد شدن خرداد

چه چیزی زیباتر از لذت و عشق، باغ و بهار؟

ساقی کجاست، دلیل انتظار چیست؟

به اشتباهات و عیوب بنده توجهی نمی شود

منظور از مغفرت و رحمت آمرزنده چیست؟

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز، این نشان می دهد که شما بیش از حد از روز انتظار دارید و اغلب شکایت می کنید. زیاد شکایت نکن چیزهایی برای شما اتفاق می افتد تا شما را امتحان کنند. نگران دنیا نباش؛ اینها همه خواسته های خداوند است، پس از روزهای خوب زندگی خود نهایت استفاده را ببرید، از آنها لذت ببرید و قدر نعمت های الهی را بدانید.

متولد شدن تیر

فکر کردن به شما از هر نظر همراه ماست

نسیم موهای تو پیوند زندگی ماست

با وجود کسانی که عشق را منع می کنند

زیبایی چهره شما دلیل ماست

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی عزیز می گوید وفاداری و قدردانی از محبت دیگران یکی از ویژگی های خوبی است که هرکسی نمی تواند داشته باشد. تا زمانی که در کنار سخت کوشی به مسیر خود اعتماد نکنید و امیدوار باشید که لطف خداوند شامل حال شما شود، نمی توانید به این راحتی به آرزوی خود برسید.

متولد شدن مرداد

نسیم صبا بر من آگهی بارید

روز مصیبت و اندوه را کوتاه کرد

جام چک را به خواننده های صبح بدهید

به من قول بده که باد صبح بیاورد

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز نشان دهنده این است که روزهای غم انگیز به زودی به پایان می رسد و خبرهای خوبی دریافت می کنید و آنقدر هیجان زده می شوید که باور نمی کنید.

متولد شدن شهریور

من نورهای ملکوت را در چهره تو می یابم

صد حکمت الهی در اندیشه تو نهفته است

شمشیری که آسمان را از لطف خود سیراب می کند

بدون ارتش فقط دنیا را می گیرد

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور حوت عزیز آمده است تا غم و ناامیدی را از دل شما بزداید و از فرا رسیدن روزهای خوش شادی کند. در زمان سعادت و خوشبختی، دیگران را فراموش نکنید، به فقرا و نیازمندان کمک کنید. خدا را به خاطر نعمت های رایگانش شکر کنید و با دیگران مهربان باشید.

متولد شدن مهر

از دهار چه می خواهی؟

گفت: صبح چه می گویی؟

امروز بازار پر از خریداران مشتاق است

دریاب و بانه گنجینه خوبی است

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز توصیه کرد که امروز همه فرصت ها برای لذت بردن از زندگی و خوب زندگی کردن را دارید. بیشتر لذت ببرید و مراقب خود و خانواده خود باشید. بازار شما در حال حاضر داغ و پر رونق است. از این رونق بهره ببرید و روی آینده خود سرمایه گذاری کنید تا در مواقع سخت از آن بهره مند شوید.

متولد شدن آبان

ای خورشید آیینه زیبایی تو

مشک سیاه عمه

صحن سرایی دیدم ولی چه فایده؟

قابیل ارزش تخیل شما را ندارد

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز نشان می دهد که شانس همیشه با شماست، کمال و زیبایی زیبا دارید، محبوب و خاص هستید اما در دل شاد و غمگین نیستید. غم را کنار بگذار و با دنیا در صلح باش. از بدبین بودن دست بردارید زیرا سرنوشت خوبی در انتظار شماست. خبرهای خوبی در راه است.

متولد شدن آذر

صلاح از ما چه می خواهی که مستی صلاح می گوییم؟

در اطراف قطب نرگس برای سلامتی دعا کردیم

من دور از چشم تو هستم، ساقی خراب

اگر حبیب زخمی شد هزار بار سلام کردیم.

ترجمه

آذر ماهی های عزیز، طبق تعبیر حافظ از نیت امروز شما، برای داشتن آینده ای درخشان و موفق باید با افراد قابل اعتماد مشورت کنید. دعای خیر پشت سر شماست و از آسیب در امان هستید. بخشنده باش و به نیازمندان کمک کن. در میان جمعیت چیزی نگویید. زیرا افراد خودخواه و بدخواه سعی می کنند از سخنان شما سوء استفاده کنند. لحظه های زندگی را هدر ندهید و از فرصت ها استفاده کنید.

متولد شدن دی

بگذار نور باد شیشه ما را روشن کند

بگو شاعر، تجارت دنیا برای ماست

کسی که دلش با عشق زنده است هرگز نمی میرد

در مجله پایداری ما ثبت شده است

ترجمه

طالع بینی امروز شما دی ماهی عزیز می گوید شما در کاری که شروع کرده اید موفق هستید، اگر به تلاش و توکل به خدا ادامه دهید موفق تر خواهید شد. کسی که به دنبال نصیحت و راهنمایی افراد کامل و دوستان صمیمی باشد، قطعاً به موفقیت خواهد رسید.

متولد شدن بهمن

مهربانی شما را بپذیرید زیرا عشق من کامل است

شاد باشی زن نبود هر دوی اینها فرو ریخته است

توهم با تصورات ذهن منطبق نیست

مطمئنا هیچ نمونه ای بهتر از زین وجود ندارد.

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز تعبیر می شود که به زودی به هدف خود خواهید رسید، نگران نباشید و به تلاش خود برای رسیدن به هدف خود ادامه دهید. موفق باشید. از فرصت ها نهایت استفاده را ببرید. شما باید با تلاش برای رفع نیاز و توکل به خدا جلو بروید و آن پیروزی با شما خواهد بود.

متولد شدن اسفند

چرا چمن من نمی خواهد چمن زنی شود؟

نمی تواند همنشین گل ها باشد، نمی تواند سمن را به یاد بیاورد.

دی از او شکایت کردم و برایش متاسف شدم.

گفت این مرد سیاه پوست کج به من گوش نمی دهد

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز میگه تصمیم گرفتی یه کاری بکنی. در کاری که می کنی شک نکن و دلت را به خدا بسپار، در کاری که می خواهی کوشا باش و مطمئن باش که اگر ناامید شدی موفق نمی شوی.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا