اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ | فال حافظ فردا پنجشنبه نهم است فروردین 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : فال حافظ از طریق اشعار حافظ شاعر و غزل سرای بزرگ پارسی گوی عمل فال را بیان می کند. به گفته فال حافظ، باید به صورت تصادفی و آزادانه غزلی از شعر حافظ انتخاب کرد، با تمرکز و اعتماد به نفس سوال یا موضوع را در ذهن خود به یاد آورد و باور داشت که با خواندن شعر حافظ به پاسخ درونی خواهد رسید. این سوال یا مشکل فال حافظ اغلب برای یافتن راهنما، روشنگری، احساس آرامش و حافظه و از دیدگاه بسیاری از مردم استفاده می شود. یکی به عنوان راهی برای کشف خود و افکار پنهان شخصیت خود استفاده می شود. فال حافظ البته فقط یک بازی و سرگرمی است و نباید به عنوان راهنمای قطعی برای تصمیم گیری های مهم زندگی مورد استفاده قرار گیرد. پیشگویی حافظ فردا پنجشنبه 9 فروردین 403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین :

گل بی چهره دوست خوبی نیست

بهار بدون باد خوب نیست

کنار چمن و باغ طواف

بدون بهانه

ترجمه:

ظاهر خوب و زیبایی بی عیب و نقص بدون شخصیت خالص هیچ ارزشی ندارد، پس تنها به ظاهر تکیه نکنید. رفتار، ادب و اخلاق را نیز در نظر بگیرید. هیچ گلی بدون خار وجود ندارد. سعی کنید مشکلات خود را نیز حل کنید. تشخیص صحیح در هنگام انتخاب با شماست. بیشتر مراقب باش.

متولد شدن اردیبهشت ماه :

هیچ چیز در شهرسازی ما را خوشحال نمی کند.

خدایا کمکم کن لباسامو از اینجا دربیارم

حریفی که قبل از او مست شد کیست؟

معشوق با دل سوزان تمنا نام خواهد داشت

ترجمه:

شما گم شده اید، کمک می خواهید. وقتی کسی به شما کمک نمی کند منتظر رحمت و بخشش هستید. شجاع باشید و از دانش خود استفاده کنید. به این ترتیب عنایت خداوند به حال شما هم می رسد و نتیجه تلاش خود را می بینید.

متولد شدن خرداد :

گرچه باد با نشاط است و باد گل

بنگ چنگ موخور، یک حسابدار باهوش

رک گویی گرت و دشمن او پیروز خواهند شد

با حکمت بنوش، این ایام فتنه است

ترجمه:

زمان جنبه بد آن را به شما نشان داده است. همه چیز را از خود پنهان کنید و به وسوسه ها توجه نکنید، زیرا اکنون در مسیر هستید و برای شما دردناک است، برای رهایی از این ورطه عاقلانه عمل کنید، صبور باشید و سعی کنید اشتباه نکنید.

متولد شدن تیر :

پروردگارا مرا سلامت کن

برگرد و مرا از بند سرزنش رها کن

سرزمین دوست خود را که سفر کرده است بیاورید

جایی برای ماندن تا چشم جهانیان

ترجمه:

شما جایی برای رفتن ندارید. احساس می کنید همه درها به روی شما بسته است و جهان از هر طرف خشم شما را نشان می دهد. به جای کمک به دیگران، شما را عصبانی می کنند و مدام از شما انتقاد می کنند. پس اسرار درونی خود را فاش نکنید. امید هست.

متولد شدن مرداد :

روز پیوند عاشقان را به خاطر بسپار

آن روزها را به خاطر بسپار

کامم زهر درد شد

فراموش نکنید که به دنبال غذاهای شاد باشید

ترجمه:

خیلی غمگینی فکر می کنی همه فراموشت کرده اند و دیگر هیچ وفاداری برایت باقی نمانده است. برای غم و اندوه خود برنامه ریزی کنید. رازت را به کسی نگو فعلا در دام گرفتاری هستی که با تلاش خودت میتوانی از آن فرار کنی به امید رحمت خدا.

متولد شدن شهریور :

کسانی که خاک را به کیمیا تشبیه می کنند

آیا آنها از ما چشم پوشی کردند؟

حیف من برای دکتری که این ادعا را دارد

بگذار گنج پنهان مرا شفا دهند

ترجمه:

ناامید نشو در نهایت مسیر موفقیت و موفقیت را طی خواهید کرد، اما باید تلاش خود را افزایش دهید و اجازه ندهید ناامیدی در درون شما نفوذ کند.

متولد شدن مهر :

شهری زیبا با چشم اندازی از هر طرف

دوستان دعا عشق است، چه کار می کنید؟

می ضعیف است دریب، عجله کن که خوشحالی

یک سال دیگر امید بهار جدیدی را به همراه دارد

ترجمه:

درهای زیادی به روی شما گشوده شده و مسیرهای مناسبی پیش روی شما قرار گرفته است. از فرصت های فعلی استفاده کنید و زمان را به امید فرصت های بهتر در آینده تلف نکنید. اکنون زمان باز کردن گره quests بسته است. هرچند کار سخت و طاقت فرسایی است اما نتیجه شیرین و سودمندی به همراه خواهد داشت، پس هر چه زودتر اقدام کنید تا این فرصت دیگر تکرار نشود.

متولد شدن آبان :

لب هایت را می بوسم و در را می بندم

من آب حیات را دریافت کردم

نه میتونم به همه بگم

من نمی توانم کسی را در کنار او ببینم

ترجمه:

دیدگاه و مراقبه ویژگی های شخصی شما هستند. شما فردی محتاط و رازدار هستید. قصد انجام کاری را دارید که برای آن آمادگی ندارید. بهتر است کمی صبر کنید و عجولانه تصمیم نگیرید. چیزی نگو که عاقبت خوبی نداشته باشد. همه چیز در زمان خودش خوب خواهد شد.

متولد شدن آذر :

صلاح از ما چه می خواهی که مستی صلاح می گوییم؟

در اطراف قطب نرگس برای سلامتی دعا کردیم

من دور از چشم تو هستم، ساقی خراب

اگر حبیب زخمی شد هزار بار سلام کردیم.

ترجمه:

برای داشتن آینده ای درخشان و موفق باید با افراد قابل اعتماد مشورت کرد. دعای زیبایی پشت سر شماست و از شر در امان هستید. بخشنده باش و به نیازمندان کمک کن. در ملاء عام چیزی نگویید؛ زیرا افراد خودخواه و بدخواه سعی در سوء استفاده از سخنان شما دارند. لحظه های زندگی را هدر ندهید و از فرصت ها استفاده کنید.

متولد شدن دی :

آیا می دانید دولت چیست؟

گدای خسروی را روی کوی خود گاز می گیرد

فرصت های زیادی برای صحبت در مورد این معضل در خانه وجود دارد

وقتی عبور کنیم دیگر نمی توانیم ملاقات کنیم

ترجمه:

از فرصت های ارزشمند ایجاد شده نهایت استفاده را ببرید. از نفرت و تاریکی که دل را تیره می کند بپرهیزید، وارد درگاه صلح و هماهنگی با دیگران شوید. دوستان خوب و وفادار جواهرات گرانبهایی در زندگی هستند. بدون آن رسیدن به هدف ممکن نخواهد بود. با دیگران صادق باشید تا نتایج خوبی را در زندگی ببینید.

متولد شدن بهمن :

ای خورشید آیینه زیبایی تو

مشک سیاه عمه

صحن سرایی دیدم ولی چه فایده؟

قابیل ارزش تخیل شما را ندارد

ترجمه:

تو خوش شانسی و شانس همیشه با توست، هم کمال داری و هم زیبایی زیبا، هم محبوب شده ای و هم خاص اما شادی را در دل احساس نمی کنی و غمگینی. غم را کنار بگذار و با دنیا در صلح باش. از بدبین بودن دست بردارید زیرا سرنوشت خوبی در انتظار شماست. خبرهای خوبی در راه است.

متولد شدن اسفند :

صبح می وزد و ابرها نزدیک می شوند

الصباح الصابح یا صحابه

قطرات کامل روی صورت لاله

بانو، بانو، عزیزانم

ترجمه:

عجله نکنید و روی کارت اصرار نکنید. اگر می خواهید به هدف خود برسید، باید با مشکلات زیادی روبرو شوید. وقتی به حقوق دیگران احترام می گذاری، این در باز می شود. غمگین بودن فایده ای ندارد با گذشت زمان به هدف خود خواهید رسید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا