اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ | فال حافظ فردا پنجشنبه بیستم است اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین برج حافظ سنت معروفی در ادبیات فارسی بر اساس اشعار حافظ است. مردم اغلب از فال حافظ برای پیش بینی و تفسیر حالات خود با ارادت و اعتقاد به اعتبار اشعار حافظ استفاده می کنند. طالع حافظ بر اعتقاد او به قدرت شعر و ادب در جهت دهی و بازتاب زندگی مردم تاکید دارد. فال حافظ را می توان به عنوان یک روش معنوی برای یافتن راهنما و پیش بینی در زمان های مختلف مورد استفاده قرار داد. بعد فال حافظ فردا پنجشنبه 20. اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

آن خطاط، تو برای ما نامه نوشتی.

سرت شلوغه، ننوشتی

حتی اگر هجران ثمر وصل باشد

دهقان جهان کاش این تخم مرغ را نمیکشتی

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که با وجود اینکه برای رسیدن به هدفت تلاش زیادی کردی، اما از کاری که کردی عمیقا پشیمان شدی، اما نتیجه خوبی برایت به همراه نداشت. شما نمی توانید هیچ کاری را در انزوا انجام دهید. شما آنقدر باهوش هستید که راهی برای زنده ماندن از غم و اندوه بیابید. این کاری است که سرنوشت برای شما انجام می دهد، اما چون قلب پاکی دارید، همه چیز خوب می شود.

متولد شدن اردیبهشت ماه

مدتی است که ننوشته ای و چند روزی است

چندتا پیام خصوصی براتون فرستادم؟

ما نمی توانیم به آن هدف بزرگ برسیم

چند قدم برداشتی؟

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که تا با خدا نباشی نمی توانی به اهدافت برسی. وقتی نماز حاجت را بخوانی حاجت برآورده می شود. شما باید خوبی خود را به همه ثابت کنید. احساسات خود را نشان دهید. اگر نخواهی به فقرا کمک کنی، خواهی مرد.

متولد شدن خرداد

بهتر است گلها را ملاقات نکنید

او جز ساغر چیزی ندارد

زمان یابنده و یابنده

که همیشه در صدف مروارید نیست

ترجمه

فال حافظ امروز به شما نشان می دهد که قدر جوانی خود را بدانید و از مسائل کوچک ناراحت نشوید. وجودت مانند باغ گلی است که چند روزی شکوفا می شود و خود را نو می کند، سپس زوال زندگی آن را ویران می کند. اگر می خواهید عمر طولانی داشته باشید، به فقرا کمک کنید. نجات دهنده شما جز خدا نیست و اوست که زینت دهنده دلهاست.

متولد شدن تیر

هر سالکی راه را می داند

او فکر کرد بستن در ایده بدی است.

افسر در مدت تصدی خود چیزی به کسی نداد جز

که غرور دنیا را در این ذهن می دانست

ترجمه

فال امروز حافظ به شما می گوید که پل های پشت سرتان را نسوزانید. سرت را بالا بگیر هنوز رازهای زندگی را نمیدانی. ستاره بخت و اقبال شما مانند زهره درخشان است. پیشنهاد خود را ارسال کنید و به دریا بروید. زمانی پیروز خواهید شد که مشکلات خود را خودتان حل کنید و به دیگران تکیه نکنید.

متولد شدن مرداد

یک دوست بی شرم در این عصر

صراحی می ناب و سفینه غزل

روزنامه با پاساژ باریک Affit

جا لیوانی ضروری Ömer Aziz عزیز

ترجمه

تعبیر فال حافظ به شما می گوید قدر جوانی خود را بدانید. فرصت های طلایی یکی یکی دلت تنگ شده به شریک زندگی خود اعتماد کنید. با چشم عقل به دوردست ها بنگر. با یک اتفاق جزئی زمین را ترک نکنید. انعطاف پذیر باشید و اگر هنرمندی دارید از آن به نفع خود استفاده کنید. هوشیار بودن بهترین راه برای برنده شدن است.

متولد شدن شهریور

هیچ زبان نرمی برای بیان جدایی وجود ندارد

در غیر این صورت ماجرای جدایی از تو را برایت تعریف می کنم

صبر نکن تا آخر عمر من به امید ارتباط بستگی دارد

به پایان رسیده است و زمان جدایی نیست

ترجمه

فال امروز حافظ نشان می دهد که کارتان را به دست خدا بسپارید. دیگه کاری نمیتونی بکنی شما باید صبور باشید. سرنوشت تصمیم خواهد گرفت که چه کاری باید انجام دهید، پس برای آنچه می خواهید اتفاق بیفتد دعا کنید. اگر بخواهید چیزی را به زور بگیرید، به زودی آن را از دست خواهید داد. پس با خدا باش و بر او توکل کن.

متولد شدن مهر

بلند شوید و در ظرف طلایی آب بریزید

قبل از اینکه کاسه ای خاک بریزم روی سرت

انتهای خانه ما دره خاموش است

هنوز در گنبد افلاک‌نمای گهلاله

ترجمه

فال امروز برای حافظ این تعبیر را دارد که شما بسیار بدبین هستید و به جای نیکی کردن، از غم و اندوه صحبت می کنید. برای موفقیت اولیه از اشک و آه دوری کنید و نگران چیزی نباشید که دوام نمی آورد. وقتی سرت را بر آستانه حقیقت بگذاری، قلبت خوب می شود. بدبینی را دور بریزید و قلبتان را مانند آینه بدرخشید.

متولد شدن آبان

هر که محرم شود دلش در حرم یار می ماند.

وان که این را نمی دانست، همچنان در انکار باقی ماند

اگر از صفحه نمایش بیرون آمد مرا سرزنش نکنید

خدا را شکر که در خیال باقی نمی ماند

ترجمه

فال امروز حافظ نشان می دهد که باید به توافقی که بستید پایبند باشید. از حریم خصوصی خود محافظت کنید، در غیر این صورت خیلی زود آبروی شما از بین خواهد رفت. عشق را در دلت جاودانه کن تا هرگز دلت تاریک نشود. توجه و محبت شما همه را شگفت زده می کند و نام شما را محبوب می کند.

متولد شدن آذر

نور بالای تو تبدیل به شمع و پروانه شد

من به وضعیت شما و وضعیت من اهمیت نمی دهم

خردی که به احمق ها عشق می بخشد

بوی سنبل شما را دیوانه کرد

ترجمه

تعبیر فال حافظ شما می گوید هر کاری انجام دهید به دردتان نمی خورد و رسیدن به هدف برای شما افسانه شده است. شما آینده خود را تاریک می بینید. از دیدن اینکه رسیدن به اهداف دیگران چقدر آسان است خسته شده اید؟ خبرهای خوبی به شما می دهند که دلتان را گرم می کند و شما دوباره تلاش می کنید و نتیجه را می بینید.

متولد شدن دی

به خانه مغان رفت و آب نوشید.

پیرمرد می نشیند و به شیخ و شب دعا می کند

سوبوکشان کاملاً برده اوست

اما چون سرش را رها کرد، چتر روی ابر افتاد

ترجمه

فال امروز حافظ می گوید که به زودی جشن و عروسی در خانه شما برگزار می شود و همه از این اتفاق هیجان زده اند. این یک ارتباط مبارک است. مراقب کسانی باشید که می خواهند همه چیز را خراب کنند. از هیچ چیز نترسید، بخت با شماست و دعای شما مستجاب می شود و با کمی درایت و درایت همه امور به خوبی پیش خواهد رفت.

متولد شدن بهمن

سال هاست که از ما مربا می خواهد.

خود ون چه آرزوی یک غریبه را داشت

گوهری کز زداف کن و محل برگزاری بیرون

او خواستار افراد گمشده شد

ترجمه

فال امروز حافظ نشان می دهد که نباید نیازهای کسی را رد کنید. اگر مشکلی دارید به درگاه خدا بازگردید که او حلال مشکلات شماست. همیشه با خدا باش افرادی هستند که با شما بازی می کنند، به آنها اعتماد نکنید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و شما را ناراحت می کنند.

متولد شدن اسفند

برو سرکار واعظ، این جیغ چیست؟

تعجب می کنم که چه چیزی باعث شد دلت را از دست بدهی

خداوند او را از هیچ آفریده است

دقیقه ای است که هیچ موجود زنده ای باز نیست

ترجمه:

طالع بینی امروز حافظ می گوید هر چه دست بزنی طلا می شود. تجارت در حال رونق است. عجله کنید، زمان در حال افزایش است، دقیقه ها و ثانیه ها باید برای شما مهم باشند. از تردید رها می شوید و راه درست برایتان روشن می شود. از زمان هایی که همه چیز خواهی داشت شکایت نکن.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا