اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا پنجشنبه 3 خرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی یکی از روش های پیشگویی و هدایت بر اساس اشعار حافظ در فرهنگ ایرانی است. این نوع فال بر اساس بازکردن تصادفی دیوان حافظ و خواندن شعر باز شده در آن است. مردم اغلب از آن برای پیش بینی آینده استفاده می کنند. ، از فال حافظ برای راهنمایی یا پاسخ به سوالات شخصی استفاده می کنند. خواندن فال حافظ می تواند به افراد کمک کند تا بهترین تصمیم ها را بگیرند و به سمت رشد و توسعه بیشتر حرکت کنند.

متولد شدن فروردین

تو که ماه را با خط سیاه پوشانده ای

بر خورشید سایه افکندی

تا کی با ما زحمت خواهی کشید؟

شما اخیراً حقه خوبی بازی کردید

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز، این نشان می دهد که شما فردی منصف و صادق هستید. قلب و زبانت یکی است. اگر کسی کار خوبی برای شما انجام دهد، چند بار متقابل می کنید؟ فروتنی شما همه را شگفت زده می کند. شما به هر چیزی که می خواهید خواهید رسید. حتی برای کوچکترین نعمت خدا را شکر می کنی اما در عین حال مثل آب سرد و زلال عصبانی می شوی.

متولد شدن اردیبهشت ماه

یک مرد خوب و خوش تیپ

به داشتن نتایج بینایی معروف است

چو خامه فرمان شما را اطاعت می کند

تا زمانی که به تیغ نرسد می گذاریم

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز، به کسی که عالی و خوب به نظر می رسد اعتماد نکنید. تحت تاثیر سخنان زیبا و محبت آمیز او قرار نگیرید. این در اصل یک طبل توخالی است. به سخنان و توصیه های کسی که واقعاً به شما اهمیت می دهد و از شما باتجربه تر است گوش دهید. دلت می خواهد به سفر بروی. آفرین

متولد شدن خرداد

هر کسی که به خط سبز علاقه دارد

از این دایره خارج نشوید

می خواهم از خاک لاله صافات متولد شوم

بگذارید نوشابه با شما گرم باشد

ترجمه:

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که غم و اندوه در دل کسی که با خداست و از راه او خارج نمی شود وارد نمی شود و لحظه لحظه زندگی خود را وقف او می کند. فرصت را از دست ندهیم؛ راه برگشت نداری خدا را شکر که ذهن شما به شما دستور می دهد نه قلب شما. دعا و ایمان راه را برای شما باز می کند.

متولد شدن تیر

شما نمی توانید دست خود را روی حلقه بگذارید

نمیشه به حرف خودت و بد صبا اعتماد کرد

کاری که من سعی میکنم انجامش بدم اینه که تو میخوای

آنقدر زیاد که نمی توان آن را تغییر داد

ترجمه:

طالع بینی امروز شما تیر ماهی عزیز این تعبیر را دارد که سرنوشت را نمی توان تغییر داد. وقتی نمیتونی سرنوشتت رو تغییر بدی با چی میجنگی؟ البته شما فکر بدی ندارید. با مردم دعوا نکن از خدا کمک بخواهید و بدانید که هیچکس نمی تواند دوست دلسوز شما باشد.

متولد شدن مرداد

من مهر چشم های سیاه از سر بیرون نمی آیند

این سرنوشت بهشت ​​است و تغییر نخواهد کرد

رقیب سوء استفاده ها را صدا زد، جایی برای سازش باقی نگذاشت

آیا آه های سحرخیزان به گوروند باز نمی گردد؟

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز ما به شما امیدواریم. از حریف خود دوری کنید؛ کار خود را با عقل و منطق انجام دهید. عجله نکنید؛ همه چیز با گذشت زمان بهتر خواهد شد. هیچ چیز با گریه بهبود نمی یابد. شروع کن به دعا کردن نماز صبح را فراموش نکنید، زیرا هر چه نیاز دارید از نماز صبح است.

متولد شدن شهریور

نه، آن که سرخ می شود عشق را می شناسد

نه، کسی که آینه می‌سازد، مانع مقابلش را می‌شناسد

نه آن که سرش را خم کند و سریع بنشیند

می داند چگونه کلاه بپوشد و مراسم عبادت را انجام دهد

ترجمه:

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی های عزیز سطحی نگر نباش و از روی ظاهر قضاوت نکن. توجه داشتن؛ بعضی ها می خواهند شما را فریب دهند. آنها بسیار باهوش تر از شما هستند. یکی کنارت هست که راهنماییت کنه قدرش را بدان اگر به او گوش دهید، تمام دنیا در دستان شماست.

متولد شدن مهر

سلام رایحه آشنا

بدانید که مردم نور را می بینند

سلام ای نور دل پرهیزگاران

این شمع خلوت پرهیزگاری است

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز به شما توصیه کرد به جای عهدشکنی و فراموش کردن حق ملاقات با افرادی که حق دوستی را ادا می کنند و تقوا دارند و بر زخم های دلتان مرهم می گذارند دوست شوید. تمام تلاشت را بکن تا قلبت دوباره مثل موم نرم شود. برای شاد بودن، از معاشرت با دوستان بد خودداری کنید. شکایت نکن؛ همه اینها کار خداست پس از پس خود بر بیایید.

متولد شدن آبان

در سحر خبر خوشی از هاتیف گیبام رسید

که در اطراف شاه شجاع است، شجاعانه بنوشید

مردم نظر کنار رفتند

هزاران کلمه در دهان و لب خاموش

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز نشان می دهد که راز و درد دل خود را حفظ می کنید و آنها را با پوششی می پوشانید. به شرطی که برای ایمان و قلبی پاک تلاش کنید، خداوند شما را از دامی که در آن افتاده اید نجات می دهد. خودت بهتر میدونی اگر از نتیجه کار آگاه هستید، به یاعلی بگویید که برخی افراد نیز به شما کمک خواهند کرد.

متولد شدن آذر

لبخندی از هلال به عید جهانی کشید

هلال عید را باید روی ابروی دوستت دید.

پشت هلال من شکسته است

کمان زخم من ابروی چو واسمه باز شد

ترجمه

آذر ماهی های عزیز، قصدی که امروز دارید به این معنی است که دوست شما آماده است برای شما هر گونه فداکاری انجام دهد. او هر تقصیری را به گردن شما می اندازد و برای رسیدن به شما بهای سنگینی پرداخته است. زندگی بدون تو برای او مثل شب است. شما هم محبت او را جبران کنید.

متولد شدن دی

قبل از این بیشتر از این فکر عاشقان بود

لطف شما به ما شهرت جهانی داشت

به یاد بیاورید که در شب با لب های آب خوری داشتیم

بحث عشق بود و حلقه ای از عاشقان ذکر شد

ترجمه

طالع بینی امروز شما دی ماهی عزیز میگه غمگین و افسرده نباش و اینقدر به گذشته فکر نکن. به قول خود عمل کنید سعی کن رزق حلالی را که خداوند به تو می دهد، از مال و دولت هر چه می خواهی بدست آوری. در حال حاضر نمی توانید به قول خود عمل کنید، اما سعی می کنید بهترین کار را انجام دهید. این تلاش شما را به هدفتان می رساند.

متولد شدن بهمن

صاحب سنبل

او هنوز با عزیزانش بسیار مهربان است

مثل باد از روی مردگانت می گذری

زندگی عجله دارد و چه می توان کرد؟

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی عزیز از آن به رحمت تعبیر می شود. بخشش برای بزرگسالان است. لذت بخشش در انتقام نیست. زندگی مثل باد میگذره نگذارید فرصت از دست برود دل خسته ای داشته باش که پاداشی بالاتر از این ندارد.

متولد شدن اسفند

چشمانم از گریه مردم پر از خون شد

حال مردم را ببینید

مرا به یاد تو و چشمان مستت می اندازد

جام غم که می نوشم خون است

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید نور و خورشید خیر طلوع کرده که بسیار پربار است و شادی می آورد. چیزهای شیرینی وجود خواهد داشت. صلح کردی لحن صحبت خود را دلپذیرتر کنید. خاطرات دردناک را فراموش کنید. هر کاری را که می خواهید انجام دهید زیرا مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا