اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا دوشنبه 7 خرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین فال حافظ انعکاسی از حکمت و فلسفه زندگی در قالب اشعار متفکرانه و دوست داشتنی خواجه شیراز است. فال حافظ راهی برای ارتباط با عالم عرفان و معنویت از کلام زیبا و تامل برانگیز حافظ است. فال حافظ، راهنمای غیرمستقیم و تامل برانگیز، فرصتی است برای یافتن آرامش و امید در پرتو اشعار متفکرانه و دلنشین این شاعر نامدار. ، دوشنبه 7 خرداد 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

بنده حدیث با سرو و گل و لاله می رود

وین به مناظره با ترینیتی می رود

دست از خواستگاری دنیا بردار این پیرمرد

قرقره می نشیند و جدا می شود

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان می دهد که باید خوشحال باشید زیرا به خواسته قلبی خود پی خواهید برد، تجارت و صنعت شما افزایش می یابد و صحبت همه می شود. می خواهی صد سال در یک شب سفر کنی. مراقب افراد شروری باشید که می خواهند شما را نابود کنند. برکات زیادی در راه است. دنیا فانی و موقتی است، سعی کنید از لحظه لحظه زندگی خود نهایت استفاده را ببرید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

ساباط سلمی بسدقیها فؤادی

و روح کل روز

لطفا مرا به خاطر بی دلی ببخشید

و واسلنی مثل همیشه

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز غمگین نباش چون زمان به هیچکس وفادار نیست و این عمر کوتاه هر چقدر هم که خرج کنی روزی به پایان می رسد و سعی کن ایمانت را از دست ندهی و به چیزی که به آن اعتقاد داری بچسب. برای امتحان شما از جانب خداوند است.

متولد شدن خرداد

نمی بینیم چه بر سر یاران آمده است

بالاخره کی دوستی فرا رسید، عشاق چه شد؟

هیچ کس نمی گوید یاری حق دوستی دارد

علمای حقوق چه شد، صحابه چه شد؟

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان می دهد که شما به همه خوبی می کنید، بدی ها را می بینید، هر کاری انجام دهید، نتایج خوبی نخواهید دید، و هیچ کس نمی داند که چه حکمتی در میان است. تنها راه چاره دعا و توکل به خداست، انشالله این روزها زود بگذرد.

متولد شدن تیر

یادت باشه وقتی سفر میکنیم یادمون نمیره

دل غمگین ما را با خداحافظی شاد نکرد

دل منتظر است تا صدایی به تو برسد

ناله کرد که فرهاد روی این کوه ناله نکرد

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی عزیز نظری دارد که گذشته در گذشته است. کینه ها را فراموش کنید، رحم کنید و بخشش کنید. شما خیلی از دست داده اید، منتظر پیام، خبر، امضای کسی هستید. امیدوارم این انتظار هر چه زودتر به اذن خدا به پایان برسد.

متولد شدن مرداد

در کنار پای آب و بید و طبیعت شعر و کمک خوب

همراهی عاشقان شیرین و ساقی های دوست داشتنی گلدهری

اما ای دولت طالع بینی، شما قدر زمان را می دانید

امیدوارم بهتون خوش بگذره

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی های عزیز، این بیدار شدن از بی خوابی و بهره بردن از این چند صباحی زندگی است در حالی که روزها پر است. موفقیت و شادی به شما لبخند می زند. تمام تلاش خود را بکنید، همه چیز برای رسیدن به هدف و نیاز آماده است. بلند شو انشاالله موفق میشی.

متولد شدن شهریور

صبح می وزد و ابرها نزدیک می شوند

الصباح الصابح یا صحابه

قطرات کامل روی صورت لاله

بانو، بانو، عزیزانم

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی های عزیز عجله نکنید و اصرار نکنید. اگر می خواهید به هدف خود برسید، باید با مشکلات زیادی روبرو شوید. وقتی به حقوق دیگران احترام می گذاری، این در باز می شود. غمگین بودن فایده ای ندارد با گذشت زمان به هدف خود خواهید رسید.

متولد شدن مهر

دیدم تو زیر دوش خوابت میبره

چون شب هجران به دیدنش آمدی

«گیت» به معنای «همسفر» است.

کاش هر چه زودتر بیایی

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی های عزیز، نیازهای شما در اسرع وقت برآورده خواهد شد. تسلیم سرنوشت؛ چون بعضی کارها را به زور نمی شود کرد. کسانی را که به شما بدی می کنند به خدا بسپارید که بهترین انتقام است و ستمدیدگان را از ستمگران پاداش می دهد. پس آینه دلت را از غبار کینه ها سیاه مکن.

متولد شدن آبان

من در حال حاضر مزایای زمان را می بینم

لباس هایم را به بار می برم و خوش بگذرانم

جام را برمی دارم و از منافقان دور می شوم

یعنی انتخاب دل پاک در بین مردم دنیا.

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز نشان می دهد که افراد دو چهره در اطراف شما هستند، سعی کنید تا حد امکان از آنها دوری کنید. زندگی با این افراد دردسرها و مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت. یاد خدا و توکل بر او برای رسیدن به آرامش درونی را فراموش نکن. در برابر سختی ها و رنج ها صبور باش، روزهای سخت به زودی به پایان می رسد.

متولد شدن آذر

من هم دوست داشتم دوباره ملاقات کنم

خدمتکار نواز از کار شما بسیار متشکرم

یک دعا با نیم بوسه از مردم دهلی بخرید

دشمن هم جسم دارد و هم روح

ترجمه

آذر ماهی عزیز، نیتی که امروز کردی حافظ یعنی خداوند نعمت های زیادی به تو داده است که باید شکرگزار آن باشی. بدان که همیشه حوادث و خطرات بد و ناگوار در دهان انسان هست و چیزهایی هست که جز خدا او را از آن حفظ نمی کند. از مشکلات نهراسید و از راه خدا روی گردانید. روابط خود را با دیگران تقویت کنید و با عشق زندگی کنید.

متولد شدن دی

اگر خون شما عاشق دین شما باشد، حلال است.

این همه سالاد ما است، اما شما سالاد مناسبی هستید

هیچ کس نتوانست کمند شما را در چین پیدا کند

از آن ویولن ابرو و تیر چشم ناجا

ترجمه

طالع بینی امروز شما دی ماهی های عزیز می گوید چیزهایی را برای دیگران نپسندید که برای خود نمی پسندید. شما خود را در مشکلی گرفتار کرده اید که رهایی از آن بسیار دشوار است. آنقدر درگیر این موضوع شدی که اطرافیانت را فراموش کردی. مقاومت کنید و سعی کنید خود را از شرایط خارج کنید.

متولد شدن بهمن

برگها را با سنبل سیاه بپوشانید

یعنی نابود کردن و نابود کردن دنیا

عرق صورت و باغ خود را پاک کنید

چون عینکی که می بینیم پر از گل رز است

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز این گونه تعبیر می شود که رفتار خوب و شخصیت خوشایند شما توجه اطرافیان را به خود جلب می کند. مهربانی، زیبایی و کمال شما در بالاترین سطح است! شما عهد و پیمانی بسته اید که نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. خدا را شکر کن که چرخ به دلخواه تو بچرخد و از لطف یک فرد خاص بهره مند شوی. نیت قلبی شما محقق خواهد شد و وضعیت شما روز به روز بهتر خواهد شد.

متولد شدن اسفند

دیشب با چشمانی اشکبار خوابیده بودم

به یاد خط تو روی آب نقش می کشیدم

ابرو و چشم و شنل یار سوخته بود

یک فنجان در گوشه محراب می گذاشتم

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید تحقق یک نیت شما را از خواب و غذا محروم می کند، شور آن در وجودتان آشفتگی ایجاد می کند، اما رسیدن به هدف رویا نتیجه نمی دهد، باید واقع بین باشید و با واقعیت ها زندگی کنید. با تلاش و فداکاری زیاد، می توانید در دنیای واقعی به چیزهایی که آرزویش را دارید برسید، اکنون زمان شروع است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا