اخبار روزعمومی

فال روزانه ابجد 22 مهر 1402!

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ، یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است.در قدیم از حروف و فال ابجد برای ازدواج اسفاده می شده.این روزها افراد به فال ابجد اعتقاد زیادی دارند. در ادامه فال ابجد یک شنبه 23 مهر 1402 را می خوانید.

 متولدین فروردین 

فال ابجد شما:ب ج ج

این نیتی که داری برایت فایده ای ندارد. بهتر است از این تمایل دست بردارید. از کارهای بد و حرام بپرهیز، به حلال بسنده کن. اگر به افکار و نیات خود توجه کنید، کارت گشایش خوبی خواهد داشت. در زندگی صبور باشید و به خدا امیدوار باشید.

متولدین اردیبهشت 

 

حروف ابجد فال شما: آ د ج

منظورت خوبه هر کاری که برای انجام آن برنامه ریزی کنید، به آن خواهید رسید. به زودی از درد و غم رها می شوید. این اشتباه شماست که راز قلب خود را به همه می گویید، از آن اجتناب کنید. در همه چیز به خدا اعتماد کنید تا تمام کارت تکمیل شود.

 متولدین خرداد

فال ابجد شما: د د آ

به خاطر این قصدی که کردی، باید صبر کنی تا آرزوت محقق شود. اگر قصد رفتن به سفر را دارید از این سود خواهید برد. اگر می خواهید کاری خوب انجام دهید، آن را انجام دهید. مواظب باش گناه نکن و به خدا توکل کن تا اوضاع را بهتر کند.

متولدین تیر

فال ابجد شما: آ ج ب

نیت شما خوب است. کار شما به زودی سازماندهی می شود. پس از چهل روز، یک گسترش غیرمنتظره در کارت خود خواهید دید. تغییرات مثبتی در زندگی شما وجود دارد. خیلی زود از غم و رنج رها می شوید و به شادی و شادی می رسید، نخبگان اراده شما نیز در این امر دخیل هستند.

 متولدین مرداد

ابجد فال شما:د آ آ

آینده زیبایی در پیش رو دارید، اگر سخت تلاش کنید تا موفقیت فاصله زیادی ندارید. فکر و نیت پاک را در ذهن خود نگه دارید تا خداوند شما را در کارتان یاری کند، به زودی در کارتان شفافیت پیدا خواهید کرد. اگر در مورد چیزی نگران هستید، نگران نباشید. اگر چیزی را از دست دادی، برایت خوب است، خیری در آن هست.

 متولدین شهریور

ابجد فال شما: د د د

نیت شما خوب است. کار شما به زودی سازماندهی می شود. پس از چهل روز، یک گسترش غیرمنتظره در کارت خود خواهید دید. تغییرات مثبتی در زندگی شما وجود دارد. خیلی زود از غم و رنج رها می شوید و به شادی و شادی می رسید، نخبگان اراده شما نیز در این امر دخیل هستند.

 متولدین مهر

فال ابجد شما:ب آ د

نیت شما خوب است. کار شما به زودی سازماندهی می شود. پس از چهل روز، یک گسترش غیرمنتظره در کارت خود خواهید دید. تغییرات مثبتی در زندگی شما وجود دارد. خیلی زود از غم ها خلاص می شوید و شادی و شادی از جمله قدرت اراده خود را خواهید یافت.

 متولدین آبان

فال ابجد شما:د ج آ

نشانه خوبی داری کارت شما به زودی بالا می رود و به موفقیت خواهید رسید. اگر مسافر دارید به زودی خبرهای خوبی از او دریافت خواهید کرد. اگر چیزی را گم کردید، آن را پیدا خواهید کرد. دوستی دارید که به دنبال آرامش شماست. به کار و زندگی خود ادامه دهید و به خدا اعتماد کنید تا آنچه را که برای شما در نظر گرفته انجام دهد.

متولدین آذر

ابجد فال شما: ب ب ج

شما به آنچه می خواهید خواهید رسید، اما باید صبر کنید. برای دوری از غم و اندوه از کارهای بد بپرهیزید. از افکار بد و پول نامشروع دوری کنید، خدا روزی به شما داده است. به زودی اخبار خوشحال کننده ای دریافت خواهید کرد که تغییراتی را در زندگی شما ایجاد می کند. اگر در همه چیز به خدا اعتماد کنید، به هدف خود خواهید رسید.

 متولدین دی

 

ابجد فال شما:ج آ ‌آ

اگر از چیزی ناراحت یا ناراحت شدید، آن را از ذهن خود دور کنید. روزی بر تو نازل شد و به زودی از یکی از نزدیکانت خبری به تو خواهد رسید. متواضع باشید و تکبر را کنار بگذارید. در روزهای آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. اگر قصد سفر دارید، بروید زیرا باعث خوشحالی شما و دوستانتان می شود. به زودی همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت

 متولدین بهمن 

 

ابجد فال شما:ج آ ‌آ

در روزهای آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. شما یک آرزوی سوخته یا یک چیز گمشده پیدا می کنید. همه چیز طبق خواسته شما اتفاق می افتد. سود یا پول زیادی به دست خواهید آورد. با دوستان خوب مشورت کن، زیرا از راهنمایی آنها بهره مند می شوی و به مال حلال زیبایی می رسی، قدر آن را بدان و شکر خدا. می توانید از آن برای نیکی کردن به افراد شایسته استفاده کنید تا بتوانید پاداش اخلاقی دریافت کنید.

 متولدین اسفند

 

ابجد فال شما:آ ج آ

فال خوبی دارید و آرزوهایتان در این روزها برآورده می شود. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و خوشحال خواهید شد. زن قدبلند، لاغر و گندمگون دشمن توست، مواظب خودت باش. از پول و درآمد غیرقانونی خودداری کنید. آینده خوبی در پیش رو دارید. با دوستان و آشنایان خود مهربان باشید، اگر قصد ازدواج یا معامله دارید، این کار را انجام دهید، موفق خواهد بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا