اخبار روز سینما

فال حافظ امروز “سه شنبه 2 خرداد”/ دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند

فال حافظ امروز سه شنبه 2 خرداد را بخوانید و از اتفاقات پیش رو مطلع شوید.

پی ام آپگاهی، فال حافظ امروز سه شنبه 2 خرداد به شما توصیه می کند: از این رفتار ناراحت نشوید، زیرا این فرد به اشتباه خود پی می برد و در اولین فرصت از شما عذرخواهی می کند.

فال برای متولدین فروردین

کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت

من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز

که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که یکی از دوستانتان با شما از در خودخواهی وارد می شود و رفتار ناهنجاری را آغاز می کند. از این رفتار ناراحت نشوید زیرا این فرد به اشتباه خود پی می برد و در اولین فرصت از شما عذرخواهی می کند. این امکان وجود دارد که در یک معامله ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و قراردادی را به آینده موکول کنید.

فال برای متولدین اردیبهشت

اگر به رنگ عقیقی شد اشک من چه عجب

که مهر خاتم لعل تو هست همچو عقیق

به خنده گفت که حافظ غلام طبع توام

ببین که تا به چه حدم همی‌کند تحمیق

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال امروز حافظ نشان می دهد که شما از کار و تلاش برای مراقبت از سلامتی خود غافل هستید و مراقب خود نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی جز بیماری و بیماری در پی ندارد، از امروز باید بیشتر به سلامتی خود اهمیت دهید و بین کار و سلامتی خود تعادل برقرار کنید.

فال برای متولدین خرداد

اگر زاهدان خودپسند شوند

دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند

به صفای دل رندان صبوحی زدگان

فقط در قفل شده را با کلید نماز باز کنید

تفسیر فال حافظ:

فال امروز به شما نشان می دهد که از شر افکار ناراحت کننده خلاص شوید و به فعالیت های محرک و هیجان انگیز بپردازید. مدتی است که برای انجام کاری سرمایه گذاری کرده اید، امروز خبرهای خوبی از این سرمایه گذاری دریافت خواهید کرد و خواهید دانست که سود سرشاری به حساب های بانکی شما ارسال می شود.

فال برای متولدین تیر

روزگاریست که دل چهره مقصود ندید

ساقیا آن قدح آینه کردار بیار

دلق حافظ به چه ارزد به می‌اش رنگین کن

وان گهش مست و خراب از سر بازار بیار

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ می گوید کار زیادی در پیش دارید اما امروز زمان مناسبی برای سخت کوشی نیست و بهتر است کمی استراحت کنید و زودتر از همیشه دست از کار بکشید. شما فرصتی برای افزایش درآمد دارید، اما قبل از هر سرمایه گذاری، جوانب این کار را مرور کنید. شما روز بسیار خوبی را برای عشق آغاز کرده اید و عشقی که در دل دارید را با عشق خود در میان بگذارید و مطمئن باشید که او به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد.

فال برای متولدین مرداد

خوشا دمی که درآیی و گویمت به سلامت

قدمت خیر قدوم نزلت خیر مقام

بعدت منک و قد صرت ذائبا کهلال

اگر چه روی چو ماهت ندیده‌ام به تمامی

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ می گوید امروز از طریق دوستان و آشنایان با یک فرد مشهور و مهم آشنا می شوید و بین شما و این فرد گفتگو ایجاد می شود. حرف های این فرد تاثیر زیادی روی شما می گذارد، پس با دقت به حرف های او گوش دهید و همیشه در آینده حرف های این فرد را به خاطر بسپارید. شما فردی لجباز هستید و گوش خود را مدیون صحبت های بزرگترها و افرادی که از شما تجربه بیشتری دارند ندارید.

فال برای متولدین شهریور

فلک جنیبه کش شاه نصره الدین است

بیا ببین ملکش دست در رکاب زده

خرد که ملهم غیب است بهر کسب شرف

ز بام عرش صدش بوسه بر جناب زده

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ نشان می دهد که روز بسیار خوبی در پیش دارید و فرصتی برای تفریح ​​پیدا خواهید کرد، از این فرصت استفاده کنید و با استراحت و تفریح ​​برای روزهای پیش رو آماده شوید.

فال برای متولدین مهر

چون تو را در راه ندیدم دوست

با که گویم که بگوید سخنی با یارم

دوش گفت حافظ همه دروغ و ریا است.

بجز از خاک درش با که بود بازارم

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تعبیر را دارد که کنترل بیشتری بر رفتار خود دارید و هیجان زده نمی شوید. پولی را که امروز قرض گرفته اید را به هر قیمتی که شده است پس دهید، در غیر این صورت این بدهی برای شما دردسرهای زیادی ایجاد می کند و آبروی شما را می برد. شما به یک مهمانی یا یک رویداد مهم دعوت شده اید و در این مراسم با یک فرد مشهور آشنا می شوید.

فال برای متولدین آبان

سر تسلیم من و خشت در میکده‌ها

مدعی گر نکند فهم سخن گو سر و خشت

ناامیدم مکن از سابقه لطف ازل

تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ برای امروز نشان می دهد که تا زمانی که دست از تلاش برندارید و ناامید نشوید تا موفقیت فاصله زیادی ندارید. شما باید یک خرید ضروری برای منزل یا محل کار خود انجام دهید و این خرید باعث تضعیف وضعیت مالی شما می شود، اما نگران نباشید که در آینده مبلغ قابل توجهی دریافت خواهید کرد.

فال برای متولدین آذر

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست

جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است

تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ می گوید نباید مدام نظر خود را تغییر دهید و به جای دمدمی مزاج بودن، به اطرافیان خود نشان دهید که مصمم به انجام کارها هستید. بیشتر از هر زمان دیگری مراقب اموال خود باشید زیرا ممکن است ضرر بزرگی را تجربه کنید. تا به حال روی کمک دوستان و آشنایان حساب نکرده اید و فکر می کنید که دوستانتان در مواقع سخت دست شما را نخواهند گرفت، اما کاملا در اشتباه هستید و می توانید برای حل مشکلات روی کمک دوستان و آشنایان حساب کنید.

فال برای متولدین دی

اثر نماند ز من بی شمایلت آری

اری مآثر محیای من محیاک

ز وصف حسن تو حافظ چگونه نطق زند

که همچو صنع خدایی ورای ادراکی

تفسیر فال حافظ:

فالگیر امروز می گوید اقوام شما را لحظه ای تنها نگذاشته اند و در تمام مشکلات زندگی از شما حمایت کرده اند، از این رفتار نهایت استفاده را ببرید و به نزدیکان خود نشان دهید که همیشه پشتیبان آنها هستید.

فال متولدین بهمن

گفتم آهای مسند جام جم جهان کجایی؟

گفت حیف است دولت به خواب رفت

سخن عشق نه آن است که آید به زبان

ساقیا می ده و کوتاه کن این گفت و شنفت

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده اید، اجازه ندهید این حالت روحی شما را تا پایان روز همراهی کند و به فکر نگرانی های خود باشید. مشکلی برایتان پیش می آید و نمی توانید کاری برای حل آن انجام دهید.

فال برای متولدین اسفند

دنیا لبخندی بر پیشانی عید هلال ماه کشید

هلال عید را باید روی ابروی دوست دید

شکسته گشت چو پشت هلال قامت من

کمان ابروی یارم چو وسمه بازکشید

تفسیر فال حافظ:

فال امروز می گوید که شما باید خیلی کارها را انجام دهید و خیلی سرتان شلوغ است اما نگران نباشید زیرا انرژی کافی برای انجام کارهای روزانه خواهید داشت و تمام کارهای امروز را در پایان روز تمام خواهید کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا