سرگرمی

فال تاروت جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بازتاب آنلاین، در ادامه فال روزانه تاروت روز جمعه 21 اردیبهشت ماه شما در حال مشاهده 1403 هستید.

یکی تاروت یکی از قدیمی ترین روش های پیشگویی یا الهام در تاریخ است. در زمان های قدیم، تاروت مورد علاقه اشراف و ثروتمندان بود، زیرا در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند، دسترسی به یک فالگیر گران و دشوار بود. حتی امروزه، افرادی که به تاروت تسلط دارند کمیاب هستند یا پول زیادی دریافت می کنند.

تاروت دسته‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌هایی از اروپا برای انجام بازی‌هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و کونیگروفن اتریشی استفاده می‌شد که بسیاری از آنها هنوز هم بازی می‌شوند. در پایان قرن هجدهم، برخی از انواع تاروت به عنوان روشی برای پیشگویی و دستیابی به اهداف غیبی و مرموز، از طریق کارت خوانی و فال با کارت استفاده می شد. فال تاروت روزانه امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه شما در حال مشاهده 1403 هستید.

فروردین

کارت تاروت: کارت هیروفانت

ماه آوریل، زمان آن رسیده است که الگوهای عادات، سنت های قدیمی را دوباره به هم متصل کنید و راهی برای ایجاد ارتباطات جدید و موفق در آینده نزدیک بیابید. کار گروهی، دعای دسته جمعی، سازماندهی اعمال مذهبی برای هدف معنوی شما در زندگی روی کارت است. شما برای پیشرفت در زندگی به دنبال نعمت های استاد خود هستید. ازدواج، وضعیت، قدرت نیز در کارت است.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت هشت فنجان

اردیبهشت ماه ماهی ها، ممکن است در حال حاضر از به عهده گرفتن مسئولیت های بیش از حد احساس پشیمانی و کمی خسته کنید. اکنون از اختلاف، سوء تفاهم با دوستان و اقوام خودداری کنید. درگیری های درونی شما امروز تهاجمی می شود. شما احساس می کنید که همه روابط بی ارزش هستند. فقر شما را از نظر عاطفی و مادیات جدا می کند. تا زمانی که با نگرش مثبت برگردی به کسی اعتماد نکن.

خرداد

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیر

خرداد ماهی های عزیز، شما در حفظ پیروزی های خود در زندگی بی رحم هستید. اکنون زمان آن است که به شبکه سازی ادامه دهید و بفهمید که چه کسی و چه چیزی بیشترین سود را برای شما خواهد داشت و موقعیت فعلی خود را در زندگی ارزیابی می کنید. عواقب هر سرمایه گذاری یا تعهد جدید را در این زمان در نظر بگیرید. هیچ تصمیم عجولانه نگیرید؛ زمان خوب است اگر آن را جدی و هوشمندانه بگیرید.

تیر

کارت تاروت: کارت سه سکه

جولای جان، این روز با برنامه های شلوغ، حجم کاری و مسئولیت ها، اما در عین حال پیشرفت شغلی عالی مشخص می شود. تلاش های فعلی شما به درآمد اضافی منجر می شود. ممکن است در حال حاضر از دنبال کردن رویاهای خود مزایای ملموسی به دست آورید. از نظر مالی، پرداختی ناگهانی از طریق چک یا روش های دیگر دریافت خواهید کرد.

مرداد

کارت تاروت: هشت شمشیر

مرداد ماهی ها، همه چیز به خودی خود اتفاق نمی افتد. شما باید انرژی خود را مهار کنید و قصد خود را به دنیا نشان دهید. شرایط محدود کننده گذشته ممکن است ارتباط شما را با دنیا قطع کرده باشد. معاشرت، شبکه و ارتباط با مردم دیگر برای شما جذابیتی ندارد. ممکن است تصمیم بگیرید که وضعیت زندگی خود را تغییر دهید، در روابط خود احساس محدودیت کنید و تصمیم بگیرید که بمانید یا بروید.

شهریور

کارت تاروت: کارت احمق

شهریور ماهی ها، شروعی جدید، آغاز یک رابطه جدید یا یک سرمایه گذاری جدید نشان داده شده است. شما سرشار از انرژی و اشتیاق یک کودک هستید. اگر قصد دارید وارد یک رابطه جدید شوید، وقت آن رسیده که تمام اطلاعات مربوط به آن شخص را جمع آوری کنید. جذابیت و جذابیت فیزیکی می تواند فریبنده باشد. در کسب و کار/شغل، قبل از تصمیم گیری مهم، موضوع را مطالعه کنید و تکالیف خود را انجام دهید.

مهر

کارت تاروت: کارت قدرت

مهرماهی عزیز، ایمان شما امروز می تواند بزرگترین انگیزه باشد. هماهنگی بین بدن و ذهن فوق‌العاده است و شما می‌توانید جرأت کنید خود را به چالش بکشید تا خودتان را ثابت کنید. شما باید تمام راه را طی کنید تا مطمئن شوید که برنامه هایتان محقق می شوند. ممکن است فرصت هایی برای کاوش وجود داشته باشد که در گذشته در نظر نمی گرفتید، اما اکنون برای شما منطقی تر است.

آبان

کارت تاروت: کارت ماه

آبان ماهی ها، امروز انرژی مثبت قطع شده و ممکن است شما را گیج کند. ذهن شما متمرکز نیست و سرگردان نیست. تضاد شخصیتی با کسی که با او کار می کنید باعث می شود فکر کنید که آیا هرگز با هم کار خواهید کرد یا خیر. ذهن شما آمادگی پذیرش تغییرات را ندارد. اگر به روش های قدیمی ادامه دهید و مسئولیت واقعیت را به عهده نگیرید، این زمان می تواند یک هشدار باشد. یاد بگیرید که نقاط قوت و ضعف دیگران را بپذیرید.

آذر

کارت تاروت: شش شمشیر

آذر ماهی ها، ممکن است بخواهید به تعطیلات بروید و فقط استراحت کنید، و این تعطیلات ممکن است در نزدیکی دریا، رودخانه یا هر آبزی باشد. آنهایی که عاشق هستند ممکن است احساس کنند احساساتشان بالا می رود و به سرعت تصمیمی جسورانه می گیرند بدون اینکه وقت بگذارند تا از دخالت دیگران در زندگی شان جلوگیری کنند. ممکن است گمراه کننده باشد و نه چیز دیگری. شما تحت فشار قرار خواهید گرفت که سریع امضا کنید، اما نباید عجله کنید.

دی

کارت تاروت: کارت راهبه عالی

دی ماهی های عزیز، ضمیر ناخودآگاه شما مشغول کشف حقایقی است که می خواهید در مورد تعهدات خود بدانید و مسئولیت های شخصی را بر عهده بگیرید و کارهایی را که باید در سطح احساسی و فیزیکی انجام دهید، انجام دهید. این زمان برای حفظ خونسردی و صبور بودن است. مدیتیشن و یوگا، تمرینات تنفسی به شما کمک می کند تا به اهداف مورد نظر خود برسید. این روزها حتما استراحت کنید و مراقب رژیم غذایی خود باشید.

بهمن

کارت تاروت: نه شمشیر

بهمن ماهی های عزیز، احتمالاً به دلیل تاخیر در مسائل شخصی نگران یا از دست می دهید. این بهترین زمان برای شروع پروژه ها یا روابط جدید نیست. با دوست یا خویشاوندی تماس بگیرید که می تواند به شما در کنترل احساسات کمک کند. بیشتر ترس های شما بی اساس هستند، اما بی ثباتی و افکار منفی در ذهن شما می تواند روز شما را خراب کند. برنامه های کاری خود را با افرادی که خطر استفاده از آن به نفع خود را دارند به اشتراک نگذارید.

اسفند

کارت تاروت: Two of Wands

اسفند ماهی ها، ممکن است به دنبال شریک ازدواج یا کاری باشید که بتواند مستقل و قاطع باشد. امروز روز خوبی برای تحقق رویاهایتان است. روابط معنای جدیدی پیدا می کنند زیرا مرزهای شما کمی در جای خود قرار می گیرند. روابط موجود قابل اعتمادتر و تقویت خواهند شد. یک کار یا پروژه ای که برای شما دردسرهای زیادی ایجاد کرده است، اکنون با کمک دوست یا شریک زندگی شما انجام می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا