اخبار روز سینما

فال ابجد روزنها | فال ابجد جمعه 11 اسفند 1402 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو علامت ابجد یکی یکی از قدیمی ترین روش های طالع بینی بر اساس حروف الفبای فارسی است که در زودیاک ابجد با استفاده از حروف ابجد (الف، ب، ج، د) و با توجه به ماه تعیین می شود. او متولد شد. فال ابجد به طور کلی به دو فال روزانه و فال عمومی تقسیم می شود، فال ابجد مبنای علمی ندارد و بیشتر جنبه سرگرمی دارد. در زیر برج ابجد فردا جمعه 11 اسفند 1402 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

علامت زودیاک شما: BDD

نظر: ممکن است نیت شما خوب و مناسب باشد، اما قطعاً برای شما مشکل ایجاد می کند، پس از آن دست بردارید. اگر به نصیحت بزرگترها گوش ندهید و سرسختانه به دنبال کار خود بروید، به شما آسیب می رساند. اگر مشکل مالی دارید، باید کمی بیشتر تلاش کنید. در مورد کاری که برای اولین بار می خواهید انجام دهید بسیار مراقب باشید و با احتیاط پیش بروید تا ضرر نکنید. بهتر است در رابطه عاطفی خود چشمان خود را بر روی واقعیت نبندید. وارد بحث خسته کننده نشوید، سکوت نکنید و گوش ندهید، خواهید دید که در مدت بسیار کوتاهی خشم شما فروکش می کند.

متولد شدن اردیبهشت ماه

ابجد علامت زودیاک شما: DBA

نظر: فال مشخص است. به زودی به خواسته ها و خواسته های قلبی خود می رسید و شادی و آرامش را در خود ایجاد می کنید، این بهتر است; از شر ناامیدی خلاص شوید به زودی سفری را آغاز خواهید کرد که موفقیت را برای شما به ارمغان می آورد و روحیه شما را تغییر می دهد. شما منتظر نامه یا اجازه ای هستید که به زودی می رسد. زمان برای شما بسیار مهم و حیاتی است، سرعت بخشیدن به کارتان سودمند خواهد بود. بر اساس نظرات دیگران تصمیم مهمی نگیرید، خودتان تحقیق کنید. خبر به شما می رسد و شما را به شک می اندازد این شک برای شما خوب است.

متولد شدن خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: ABC

نظر: فال خوب نیست. ممکن است در زندگی خود با سردردهای زیادی روبرو شوید، این بهتر است. از تهمت زدن به دیگران دست بردارید، با این کار در زندگی خود شکست و ناامیدی ایجاد می کنید و طالع خود را تیره می کنید، یکی می خواهد شما را با طلسم های زیادی مقید کند، این بهتر است. مراقب باش. شما به طور اتفاقی در محل کار با شخصی آشنا می شوید و احساس می کنید به این آشنایی جدید بسیار نزدیک هستید. رفتن به جایی یا پیوستن به یک گروه شما را از دنیای اطرافتان جدا می کند. از اطرافیان خود دوری کنید که از شما سوء استفاده می کنند و تلاش های شما را به نام خودشان می نویسند.

متولد شدن تیر

علامت زودیاک شما ابجد: آآآآ

نظر: فال خوب است. به زودی گشایشی در زندگی شما ایجاد می شود، اگر مریض باشید از بیماری های خطرناک درمان می شوید و شادی در زندگی شما جاری می شود. هنگام انجام یک کار حرفه ای باید از افراد حرفه ای بهره مند شوید. وقت طلاست، وقتت را تلف نکن. گل ها و گیاهان را برای استراحت در محل کار یا خانه آماده کنید و به آنها دسترسی داشته باشید. شما در گذشته اشتباه کرده اید، آن را بپذیرید و از این مرحله بگذرید. یک سفر کوتاه شما را خسته خواهد کرد.

متولد شدن مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: А А Д

نظر: فال مشخص است. در زندگی خود به موفقیت و سربلندی دست خواهید یافت، شادی و نشاط را در خود ایجاد خواهید کرد، بهتر است اگر قصد ازدواج دارید. همه جوانب را در نظر بگیرید تا با مشکلات زیادی در زندگی خود مواجه نشوید و در درون خود شادی ایجاد کنید. اگر می توانید به آن کمک کنید، کارهای امروز را به فردا موکول نکنید، زمانی که ناگهان متوجه می شوید کارهای ناتمام زیادی دارید و زمانی برای اتمام آنها ندارید. در چند ماه آینده باید تصمیم مهمی بگیرید، مراقب باشید تصمیمات ناگهانی و ناگهانی نگیرید و بی دقت عمل کنید.

متولد شدن شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: ADA

نظر: شما نیت خالصی در ذهن دارید. رزق حلال به زودی به شما می رسد، به سربلندی و مقامات عالی دست می یابید، از اهل قلم درآمد و سود فراوانی به دست می آورید که باعث ایجاد شادی و نشاط در وجود شما می شود. همین امروز تحقیق خود را شروع کنید. در مقابل همه موانع و مخالفت ها بایستید، مخصوصاً در مورد مسائل اعتقادی. ثابت قدم باشید و زود میدان را ترک نکنید. در روزهای آینده اشتیاق زیادی برای انجام کارتان خواهید داشت. امروز برای صدور گواهینامه اقدام کنید.

متولد شدن مهر

ابجد علامت زودیاک شما: آمریکا

نظر: فال خوب نیست. ممکن است کسی در زندگی شما آسیب زیادی به شما وارد کند و مشکلات زیادی در زندگی ایجاد کند، این بهتر است. مواظب خودت باش و هیچوقت راز قلبت رو با کسی که باعث دردسرت بشه در میان نگذار. با کسی که فکر می کند فقط خودش مهم است و منافع دیگران را در نظر نمی گیرد مشورت نکنید. بیشتر به سلامتی خود توجه کنید. پیشنهاد می شود امروز در انجام یک کار خیر شرکت کنید. با یکی از نزدیکان خود که از دست شما عصبانی است تماس بگیرید و سردرگمی را برطرف کنید.

متولد شدن آبان

ابجد علامت زودیاک شما: ADJ

نظر: اگر رازهای بزرگی در زندگی شما وجود دارد، مراقب باشید مبادا فاش شود و دچار مشکل شوید. شما دوستان خوبی دارید و هر کدام به تنهایی شما را دوست دارند، اما متأسفانه نسبت به آنها بی توجه هستید و به راحتی می توانید آنها را از دست بدهید. پولی که می خواهید به شما می رسد و امسال سال پرباری برای شما خواهد بود. بین کار و زندگی تعادل ایجاد کنید. زندگی شما این روزها از تعادل خارج شده است. شما مدام به یکی از نزدیکان خود نصیحت می کنید، اما خودتان دائماً اشتباه می کنید. نگران دیگران نباشید و کمی بیشتر به رفتار خود فکر کنید. اخبار مهمی دریافت خواهید کرد، با آن به درستی برخورد کنید.

متولد شدن آذر

ابجد علامت زودیاک شما: ADD

نظر: شما نیت خوبی دارید، اما با تنبلی نمی توانید به این هدف برسید، پس تلاش خود را افزایش دهید. یک نفر پیشنهادی به شما می دهد که اصلاً برای شما خوب نیست، پس وسوسه نشوید که درخواست او را رد کنید. یک نوزاد جدید در راه است که شکوفایی و رنگ تازه ای به زندگی شما خواهد بخشید. شما قبلاً شجاع تر بودید و کارهایی را انجام دادید که امروز نمی خواستید انجام دهید. شما تحت فشار دیگران هستید که تصمیم مهمی بگیرید یا کاری را انجام دهید، وقت بگذارید، صبور باشید و بدون اطلاع از همه شرایط کاری را شروع نکنید. وارد بحث هایی نشوید که به درد شما نمی خورد.

متولد شدن دی

ابجد علامت زودیاک شما: bbc

نظر: از این نیت به سودی که می خواهید نخواهید رسید و متأسفانه فقط ضرر خواهید کرد، پس بهتر است جلوی آن را بگیرید. شما دوستان خوبی در اطراف خود ندارید و آنها فقط به فکر منافع خود هستند، پس تا می توانید از آنها فاصله بگیرید. ازدواج و پیوند با معشوق نزدیک است، صبور باش. شما مجبور نیستید به همه آنها پاسخ دهید. یک ملاقات ساده عمیقاً روی شما تأثیر می گذارد، ارتباط خود را با دیگران از دست ندهید. تنهایی به شما کمکی نمی کند. حالا باید در مورد یک موضوع تصمیم بگیرید. کاری را انجام دهید که اگر این کار را نکنید بعداً پشیمان خواهید شد. چشمان خود را رو به جلو نگه دارید نه پشت سر.

متولد شدن بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: BA AA

نظر: اگر قصد تغییر شغل یا مکان خود را دارید، عجله کنید، این برای شما بسیار مفید خواهد بود. شخصی به شما شراکت تجاری را پیشنهاد می دهد. بهتر است قبل از انجام هر کاری مشورت کنید و طبق توصیه اطرافیانتان پیش بروید. یک سفر کاری در پیش رو دارید که موفقیت مالی را برای شما به همراه خواهد داشت. ترس را از خود دور کنید، این روزها گاهی اوقات حتی اتفاقات خوب را بد می بینید. هیچ کاری مخفیانه انجام نده بالاخره یک روز همه چیز مثل خورشید در آسمان خواهد درخشید. مشکل خود را پیدا کنید تا بتوانید با آن روبرو شوید و به جای اینکه مدام آن را پشت سر بگذارید، آن را حل کنید.

متولد شدن اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: BJA

نظر: اگر تصمیم دارید کار بزرگی انجام دهید، بهتر است از آن دست بکشید زیرا شانس با شما یار نیست و با شکست مواجه خواهید شد. یک نفر بخاطر دوری شما عذاب میکشد، بهتر است هر چه زودتر دلش را بدست آورید. با کمی تلاش پول خوبی به دست خواهید آورد که بهتر است مقداری از آن را پس انداز کنید. امروز این فرصت را دارید که با طرف مقابلتان صریح صحبت کنید. این فرصت را از دست ندهید. یک عادت بد را ترک کنید. یکی از اطرافیان شما اشتباه می کند و شما بهای آن را می پردازید. بدخلق نباش، او به اندازه کافی خجالت زده است. شما برای یک مهمانی آماده خواهید شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا