سرگرمی

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

فال ابجد (رمال) یکی این یکی از روش های بسیار قدیمی طالع بینی است که بر اساس الفبای اولیه فنیقی تنظیم شده است.

فال ابجد یکی یکی از قدیمی ترین انواع فال است که به حضرت دانیال و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت داده می شود.

بدنیا آمدن فروردین

حروف فال شما: bdb

به زودی از مشکلات و مشکلات رهایی خواهید یافت. منتظر دست خوب دیگران نباش و تمام تلاشت را بکن. چیزی گم شده پیدا می کنی اگر با کسی مشکلی داشته باشید به نفع شما تمام می شود. به زودی موفق خواهید شد و در کار خود موفق خواهید بود.

بدنیا آمدن اردیبهشت ماه

حروف ابجد فال شما: دی جی آ

این نیتی که کردی خوب نیست زندگی برات تلخ میشه. خیلی وقت است که گیر کرده اید که چه کار باید بکنید. به خدا توکل کن تا این وضعیت رو حل کنه. مدتی است که عاشق کسی شده‌ای و نمی‌توانی از فکر او بیرون بیایی. از او دوری کن که خداوند بهتر از آن را به تو عنایت می کند. در کار خود صبور باشید. شما آینده ای روشن دارید و از همه غم ها دور خواهید شد. اگر قصد سفر یا انجام معامله دارید، از آن سود خواهید برد.

بدنیا آمدن خرداد

حروف ابجد فال شما: cbd

فال خوبی دارید و در برکت و رحمت به روی شما باز است و به هدف خود خواهید رسید. خدا را شکر کنید تا به هدف نزدیک شوید. امسال برای شما بهتر از هر سال دیگری است. احترام و موقعیت خوبی کسب خواهید کرد. به زودی خبرهای خوشحال کننده ای دریافت خواهید کرد. اگر قصد انجام کاری را دارید، آن را انجام دهید، موفق خواهد بود.

بدنیا آمدن تیر

حروف ابجد فال شما: cdb

در این زمان، فال خوب نیست، بهتر است از نیت خود دست بکشید. کسی قصد فریب شما را دارد، مراقب باشید فریب او را نخورید. شما نمی توانید همه را دوست خود خطاب کنید، برخی افراد افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی به شما نصیحت کرد، آن را بپذیرید تا آسیب نبینید. اگر قصد انجام کاری را دارید، چند روز صبر کنید تا وضعیت بهتر شود.

بدنیا آمدن مرداد

حروف طالع شما: bbd

فال خوبی است و نیت شما برآورده می شود. به زودی از غم و اندوه رهایی خواهی یافت. زیرا بخت نوید خیر و خوشبختی می دهد. برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در کار خود کوشا باشید. مراقب بدخواهان باش و رازت را به کسی نگو. با کسی دوست یا خویشاوند خوبی خواهید داشت. در زندگی دو دل نباشید و برای رسیدن به هدفتان انشالله در دعا سست نباشید.

بدنیا آمدن شهریور

حروف ابجد فال شما: JJA

نیت شما برآورده می شود و آنچه را که خواسته اید به دست خواهید آورد. افتتاحیه مالی در فالت قابل مشاهده است. اگر کسب و کار جدیدی راه اندازی کرده اید، موفقیت خوبی به همراه خواهد داشت. اگر بچه دارید برای شما خوب نیست. به توصیه های دیگران گوش فرا دهید تا به نیت قلبی خود برسید.

بدنیا آمدن مهر

حروف فال شما: ADD

فال خوب است؛ اما اگر راحت هستید از این قصد دست بردارید زیرا پشیمان خواهید شد. تو آدم عجولی هستی یک زن کوتاه قد و سفید صورت سعی دارد شما را فریب دهد. مراقب باشید در دام او نیفتید. اگر قصد سفر دارید پانزده روز به تاخیر بیندازید تا از تنبلی و اندوهی که شما را به خود مشغول کرده خلاص شوید. شما مدتی است که با خودتان دست و پنجه نرم می کنید. زندگی شیرین و ارزشمند است، خودت را پیدا کن و به خدا توکل کن. همه چیز دست اوست و هر چه صلاح بداند خواهد بود.

بدنیا آمدن آبان

حروف الفبای طالع بینی شما: ABD

به زودی توسط یک فرد بزرگ به شما کمک می شود و در کارت شما روزنه ای پیدا می شود و موفقیت خواهید داشت. از آسیب بدخواهان دور می شوید و دوستانتان به شما نزدیکتر خواهند شد. اگر قصد سفر دارید، این کار را انجام دهید. اگر قصد دارید برای خود یا شخصی ازدواج کنید، یا اگر قصد دارید کار یا معامله ای انجام دهید، آن را انجام دهید، شانس با شماست. فرزند صالحی خواهید داشت که قدم هایش برای شما خوب است. از مال حرام دوری کنید. در نماز تنبلی نکنید، مراقب افکار و اعمال و رفتار خود باشید تا آسیبی نبینید.

بدنیا آمدن آذر

حروف طالع شما: بابا

نیت شما خیر است باب رحمت به روی شما باز می شود. از چشم مردم نترس که از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با خانواده اش مشورت کن. رضایت خدا و خلق خدا را همیشه در نظر داشته باشید. شانس با شماست

بدنیا آمدن دی

حروف ابجد فال شما: AAC

دست از دشمنی بردارید و اگر قصد بدی دارید یا فکر بدی در سر دارید، آن را متوقف کنید. از کسی که چشم های آبی و قرمز دارد دوری کنید. اگر کسی از شما صدمه دیده است، باید او را دلداری دهید. اگر آرزویی داشته باشید در چند روز آینده به آن خواهید رسید. شما صدمه دیده اید. صدقه بدهید انشالله درست می شود. از افکار بد، پول و درآمد ممنوع دوری کنید. در همه چیز به خدا اعتماد کن.

بدنیا آمدن بهمن

حروف الفبای طالع بینی شما: BDD

بهتر است از این میل و نیتی که دارید خودداری کنید تا آسیبی به شما نرسد. فعلاً بهتر است کاری نکنیم. چون در موقعیت خوبی نیستید این موقعیت به زودی تغییر خواهد کرد. شما دوستان و دشمنان زیادی خواهید داشت، باید مراقب آنها باشید تا در زندگی شما مشکل ایجاد نکنند. اگر کسی به شما توصیه می کند، آن را بپذیرید.

بدنیا آمدن اسفند

حروف ابجد فال شما: dbc

اگر از چیزی ناراحت یا ناراحت هستید، آن را از ذهن خود خارج کنید. روزی و به زودی بر تو نازل شده است یکی چیزی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید. متواضع باشید و تکبر را کنار بگذارید. در چند روز آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. اگر قصد سفر دارید، بروید؛ زیرا باعث شادی شما و دوستانتان می شود. به زودی همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا