سرگرمی

فال ابجد امروز شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳

بازتاب آنلاین، فال ابجد (رامل) یکی این یکی از روش های بسیار قدیمی طالع بینی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی تنظیم شده است. این فال یکی یکی از قدیمی ترین انواع فال است که به حضرت دانیال و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت داده می شود.

بدنیا آمدن فروردین

حروف طالع شما: AJB

با این نیت به خواسته های خود می رسید و خداوند شما را از غم و اندوه نجات می دهد و به پول و ثروت خوبی می رسید. اگر با کسی اختلاف داشته باشید، عاقبت به نفع شما خواهد بود. اگر با شما به نتیجه نرسید، نگران نباشید، او در نهایت آرام می شود. اگر چیزی را از دست بدهید، آن را پس خواهید گرفت. عبادت را از دست مکن تا دل و دل راستت پاک شود.

بدنیا آمدن اردیبهشت ماه

حروف ابجد فال شما: dcc

باز شدن خوبی در کارت ایجاد می شود. به زودی به چنان موفقیت و شادی دست خواهید یافت که به شما حسادت می کنند. از جانب یکی ناآگاهی خویشاوندان و دوستان. به زودی از او خواهید شنید. اگر چیزی گم کرده باشید، آن را پیدا خواهید کرد. اگر صبور باشید و به خدا توکل کنید انشاءالله به هدفتان خواهید رسید.

بدنیا آمدن خرداد

حروف فال شما: B، C، D

فال خوب است و نیت شما برآورده می شود. رازت را به کسی نگو شما باید مراقب بدخواهان باشید. در کارت افتتاحیه قابل مشاهده است. به خدای مهربان امیدوار باشید و با توکل بر او به کار و زندگی خود ادامه دهید. مطمئن باشید روزهای بهتری در پیش خواهید داشت.

بدنیا آمدن تیر

حروف ابجد فال شما: cbc

فال خوبی دارید و آرزویتان در این روزها محقق خواهد شد. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و خوشحال خواهید شد. یک زن قدبلند، لاغر و گندمگون با شما دشمنی می کند، مواظب خود باشید. از پول و درآمد نامشروع خودداری کنید. آینده خوبی در پیش دارید. با دوستان و آشنایان خود خوب رفتار کنید و اگر قصد ازدواج یا معامله دارید، این کار را انجام دهید موفق می شود.

بدنیا آمدن مرداد

حروف فال شما: ADD

فال خوب است؛ اما اگر راحت هستید از این قصد دست بردارید زیرا پشیمان خواهید شد. تو آدم عجولی هستی یک زن کوتاه قد و سفید صورت سعی دارد شما را فریب دهد. مراقب باشید در دام او نیفتید. اگر قصد سفر دارید پانزده روز به تاخیر بیندازید تا از تنبلی و اندوهی که شما را به خود مشغول کرده خلاص شوید. شما مدتی است که با خودتان دست و پنجه نرم می کنید. زندگی شیرین و ارزشمند است، خودت را پیدا کن و به خدا توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه صلاح بداند خواهد بود.

بدنیا آمدن شهریور

حروف ابجد فال شما: JJA

نیت شما برآورده می شود و آنچه را که خواسته اید به دست خواهید آورد. افتتاحیه مالی در فالت قابل مشاهده است. اگر کسب و کار جدیدی راه اندازی کرده اید، موفقیت خوبی به همراه خواهد داشت. اگر بچه دارید برای شما خوب نیست. به توصیه های دیگران گوش فرا دهید تا به نیت قلبی خود برسید.

بدنیا آمدن مهر

حروف طالع بینی شما: ADB

طالع بینی خوبی داری در نهایت به آنچه می خواهید خواهید رسید. از کار و فروش و شراکت بهره مند می شوید و رنج و مشکل شما حل می شود. اگر به دنبال مال حلال هستید، کارت شما روز به روز بهتر می شود. اگر قصد سفر دارید، از آن سود خواهید برد. اگر مسافر داشته باشید سالم برمی گردد. اگر تا الان گره یا مشکلی در زندگی تان وجود داشت حل شده و بعد از این زندگی خوبی خواهید داشت.

بدنیا آمدن آبان

حروف ابجد فال شما: JA AA

شما به آنچه در نظر داشتید خواهید رسید. اما باید صبر کرد. برای دوری از اندوه و رنج از کارهای بد بپرهیز. از فکر بد و پول حرام دوری کنید، خداوند به شما روزی داده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده دریافت خواهید کرد که تغییراتی را در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. اگر در همه امور به خدا توکل کنید به هدف خود خواهید رسید.

بدنیا آمدن آذر

حروف الفبای فال شما: AAD

روزهای خوبی در پیش دارید ناامید نشو. از کسی جز خدا کمک نخواهی و از رحمت حق غافل نشو. فکر و نیت پاکی در سر داشته باش تا بخت به سوی تو برگردد و روزنه ای در زندگی ات ایجاد شود. از افراد بد دوری کنید. غیبت نکن برای رسیدن به موفقیت هدف یا کار خود را دنبال کن انشاالله.

بدنیا آمدن دی

حروف طالع بینی شما: BDD

بهتر است از این میل و نیتی که دارید خودداری کنید تا آسیبی به شما نرسد. فعلاً بهتر است کاری نکنیم. چون در موقعیت خوبی نیستید این موقعیت به زودی تغییر خواهد کرد. شما دوستان و دشمنان زیادی خواهید داشت، باید مراقب آنها باشید تا در زندگی شما مشکل ایجاد نکنند. اگر کسی به شما توصیه می کند، آن را بپذیرید.

بدنیا آمدن بهمن

حروف فال شما: JAB

اگر نیت بدی دارید از آن دوری کنید وگرنه پشیمان خواهید شد. بهتر است کار خود را دنبال کنید و منتظر بمانید. سعی کنید با پرورش فکر و نیت خوب در سر خود شادی خود را بگشایید و از لطف خداوند در همه امور بهره مند شوید.

بدنیا آمدن اسفند

حروف طالع بینی شما: ABB

فکر را در سر خود بگذارید. صبر کنید تا در کارت باز شود. صحبت نکنید و بیهوده تلاش کنید. از بدی ها بپرهیز و تسلیم فرمان و مشیت خدا باش و جز در راه او تلاش و عمل نکن. مواظب دروغ باشید، زیرا بعضی ها قصد دارند به شما تهمت بزنند. تا چند روز دیگر در شغل شما گشایشی ایجاد می شود. صبور باش و به خدا توکل کن تا انشاالله از بدی و سختی دور شوی و به هدفت برسی.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا