اخبار روز سینما جهان

ابراز خوشحالی درباره یک شایعه!/شان بیکر از جایزه بازیگر زن اصلی فیلم گفت

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، «انورا» رابطه یک کارگر جنسی و پسر جوان یک الیگارشی روسی را به تصویر می کشد که منجر به ازدواج آنها در شهر لاس وگاس می شود. بیکر پیش از این در فیلم های قبلی خود به این دسته از زنان پرداخته بود. و همانطور که خودش می گوید به زندگی این دسته از زنان علاقه مند است. بخشی از علاقه بیکر به آنها از این واقعیت ناشی می شود که چنین زنانی دقیقاً در اطراف ما زندگی می کنند، چه ما به آنها توجه کنیم یا نه.

دنیای تصویر نوشت: انورا یکی این یکی از بیست و دو فیلمی است که برای دریافت نخل طلای بخش اصلی جشنواره رقابت می کند. بیکر می گوید آرزویش این است که میکی مدیسون جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره را به دست آورد.

شایان ذکر است که کن به هر فیلم فقط یک جایزه اصلی می دهد و اگر میکی مدیسون بهترین بازیگر زن را از آن خود کند، شان بیکر دیگر نخل طلا را نخواهد برد. میکی مدیسون که برای نقش‌هایش در فیلم‌های روزی روزگاری در هالیوود و جیغ شناخته می‌شود، سه ماه برای این نقش تمرین کرد و لهجه نیویورکی را یاد گرفت. اهمیت و توجهی که به یک فیلم در جشنواره کن، به ویژه برای فیلم های مستقل داده می شود، به یافتن توزیع کننده و خریدار کمک می کند. بیکر می‌گوید: «همیشه به مخاطبان آمریکایی گفته می‌شود که برای دیدن فیلم‌های پرفروش به سینما بیایند. “در غیر این صورت، می توانید بقیه سریال ها را در نتفلیکس تماشا کنید … این دیوانه است.” خوشبختانه فیلم شان بیکر در آمریکا پخش کننده پیدا کرده و «نئون» در حال نمایش این فیلم است. شرکتی که چهار برنده قبلی نخل طلا را در آمریکا منتشر کرد.

شان بیکر در ادامه می گوید که در پروژه های بعدی خود به بیان داستان چنین زنانی ادامه خواهد داد. با این حال، آنورا در مقایسه با فیلم‌های قبلی‌اش بیشتر کمدی است. بیکر می گوید: «من آزمون و خطا انجام می دهم تا ببینم تا کجا می توانم با کمدی پیش بروم. همیشه تعادلی بین کمدی و احساس وجود دارد. زندگی شامل کمدی و غم نیز می شود. پس باید بخندی تا زمانی که گریه کنی.”

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا