اخبار روز سینما

عکس یادگاری خانم بازیگر ایرانی با ستاره بریکینگ بد!

عکس یادگاری جالبی از اسدی بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش پی ام آپ، در این تصویر خاطره اسدی را در کنار پرتره ای از والتر وایت، شخصیت اصلی سریال پرطرفدار بریکینگ بد مشاهده می کنید.

خاطره اسدی با ستاره بریکینگ بد عکس یادگاری گرفته است.

تنها سریال تاریخ که نمره کلی 10 را در IMDb کسب کرده است!

سریال «بریکینگ بد» یکی از پرمخاطب ترین سریال های سال های اخیر بوده و حتی پس از گذشت 9 سال از انتشار آن همچنان طرفدارانی دارد.

«برکینگ بد» تنها سریالی است که یکی از اپیزودهایش توانسته نمره کامل ۱۰ را از سایت معتبر IMDb بگیرد.

9 سال از پرمخاطب ترین قسمت سریال «بریکینگ بد» می گذرد. تنها قسمتی که امتیاز کلی 10 را کسب کرد. قسمت Ozymandias (فصل 5 قسمت 14) در 15 سپتامبر 2014 از AMC پخش شد.

این قسمت از نظر بسیاری از منتقدان و بینندگان تلویزیونی بهترین قسمت ساخته شده است. این قسمت بالاترین امتیاز را در سایت IMDb دارد. از 177000 رای، امتیاز کامل 10 از 10 را به دست آورد.

فلش بک والت و جسی در ابتدای این قسمت آخرین صحنه فیلمبرداری شده در کل مجموعه است.

وینس گیلیگان، خالق سریال «برکینگ بد» در مصاحبه‌ای گفت که اپیزود Ozymandias بهترین اپیزود کل سریال است.

سقوط امپراتوری یک پادشاه مغرور

اسم این اپیزود برگرفته از شعری معروف از پرسی بیش شلی، غزل‌سرای انگلیسی است و به سقوط امپراتوری یک پادشاه مغرور اشاره دارد. برایان کرنستون کل این شعر را در تریلر فصل پنجم به‌صورت کامل می‌خواند

وینس گیلیگان پس از پخش یک سوم قسمت از پخش تیتراژ ابتدایی اجازه یافت. او فکر می‌کرد که این تیتراژ شوک و ترسی را که رویدادها نشان می‌داد از بین می‌برد.

گیلرمو دل تورو علاقه زیادی به کارگردانی این قسمت داشت اما در نهایت ریان جانسون صندلی کارگردانی را بر عهده گرفت. او این قسمت را با مویرا ولی بکت نوشته است.

قسمت Ozymandias تنها اپیزود سریالی است که توانسته امتیاز ۱۰ از ۱۰ خود را برای بیش از یک سال حفظ کند.

این قسمت تقریباً چهار سال همان رتبه را داشت تا اینکه در مارس 2021 به 9.9 کاهش یافت، اما توانست به رتبه اولیه و عالی خود یعنی 10.10 بازگردد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا