اخبار روز سینما

عکس جنجالی و لو رفته از هدی زین العابدین! / ایا خانم بازیگر ازدواج کرده؟ + عکس

هدی زین العابدین کار خود را از سال 1384 آغاز کرده است. این بازیگر که متولد سال 1368 است شهرت خود را با بازی در سریال سقوط یک فرشته به دست آورد. 

به تازگی عکسی از هدی زین العابدین در کنار مردی که برخی کاربران فکر می کنند شوهر هدی زین العابدین است منتشر شده است. اما این فرد همسر هدی زین العابدین نیست و از طرفداران هدی زین العابدین به حساب می آید. هدی زین العابدین در کنار بازیگری به مدلینگ و عکاسی نیز علاقه دارد. این عکس جنجالی را در زیر مشاهده می کنید:

عکس جنجالی و لو رفته از هدی زین العابدین! / ایا خانم بازیگر ازدواج کرده؟ + عکس

ورود هدی زین العابدین به عرصه بازیگری

هدی زین العابدین از جوانی بازیگری را آغاز کرد و در ۱۶ سالگی در درام کوتاه خانه روشن وحید موسائیان بازی کرد اما پس از مدتی به سراغ تبلیغات رفت و وقفه ای تا آغاز دوباره بازیگری او رخ داد.

این هنرمند زن اولین بازیگری خود را در سریال «آشپز باشی» به کارگردانی محمدرضا آرتمن در سال 1388 انجام داد و در این سریال کوتاه به ایفای نقش گزارشگر پرداخت.

اولین حضور سینمایی هدی زین العابدین در سال 1384 با بازی وحید موسائیان در درام کوتاه خانه روشن و پس از آن نقش های فرعی در فیلم های مختلف تلویزیونی و داستانی است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا